MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mehmet52 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Gunceltek Logo Çalışması


Sponsor Reklam

Çevrimdışı Mehmet52
 Tarih: 09-11-2014, Saat:17:15
#1
resim

Kod:
gunceltek.com
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
Sponsor Reklam Sponsor Reklam

Çevrimdışı TR Hüse
 Tarih: 09-11-2014, Saat:17:21
#2
Çok basit olmuş hocam ya , en azından transparan yapsaydınız keşke
Bunu Beğenenler:

İzinli eatik
 Tarih: 09-11-2014, Saat:17:23
#3
Sanki birileri benim emeğimi çalmaktan çırpmaktan usanmamış hala. Hiç mi utanmıyorsun be arkadaş ? Herhangi bir yerden ulaşıp yardım istesen, kod istesen zaten ilgilenirim. Neden boş yere hırsız damgası yiyorsun sürekli ? Onu buradan, şunu oradan çala çala bir yere gelemezsin.
Bunu Beğenenler: kadirkilic

Çevrimdışı Mehmet52
 Tarih: 09-11-2014, Saat:17:29
#4
(09-11-2014, Saat:17:23)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sanki birileri benim emeğimi çalmaktan çırpmaktan usanmamış hala. Hiç mi utanmıyorsun be arkadaş ? Herhangi bir yerden ulaşıp yardım istesen, kod istesen zaten ilgilenirim. Neden boş yere hırsız damgası yiyorsun sürekli ? Onu buradan, şunu oradan çala çala bir yere gelemezsin.

Sitemizin footer kısmındaki açıklamayı okuyabilirsiniz sizin sitenizin adı eklenmiştir.
Bunu Beğenenler:

İzinli eatik
 Tarih: 09-11-2014, Saat:17:35
#5
(09-11-2014, Saat:17:29)Mehmet52 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-11-2014, Saat:17:23)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sanki birileri benim emeğimi çalmaktan çırpmaktan usanmamış hala. Hiç mi utanmıyorsun be arkadaş ? Herhangi bir yerden ulaşıp yardım istesen, kod istesen zaten ilgilenirim. Neden boş yere hırsız damgası yiyorsun sürekli ? Onu buradan, şunu oradan çala çala bir yere gelemezsin.

Sitemizin footer kısmındaki açıklamayı okuyabilirsiniz sizin sitenizin adı eklenmiştir.

E iyi güzel ama ben sana izin verdim mi bunun için ? İzni geçtim, bir yerden mesaj atıp şunu şunu alabilir miyim dedin mi bana ? Demedin güzel kardeşim. Daha önceki temanda da yine benden çalıp çırpıyordun ses etmemiştim ama yeter artık. Ayıp cidden. En azından bir erdem gösterip özür dilemek yerine hala yok şunu ekledik yok bunu ekledik.. Haram zıkkım olsun. Daha da nereye yazıyorsan yaz adımı.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Mehmet52
 Tarih: 09-11-2014, Saat:17:50
#6
(09-11-2014, Saat:17:35)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-11-2014, Saat:17:29)Mehmet52 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-11-2014, Saat:17:23)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sanki birileri benim emeğimi çalmaktan çırpmaktan usanmamış hala. Hiç mi utanmıyorsun be arkadaş ? Herhangi bir yerden ulaşıp yardım istesen, kod istesen zaten ilgilenirim. Neden boş yere hırsız damgası yiyorsun sürekli ? Onu buradan, şunu oradan çala çala bir yere gelemezsin.

Sitemizin footer kısmındaki açıklamayı okuyabilirsiniz sizin sitenizin adı eklenmiştir.

E iyi güzel ama ben sana izin verdim mi bunun için ? İzni geçtim, bir yerden mesaj atıp şunu şunu alabilir miyim dedin mi bana ? Demedin güzel kardeşim. Daha önceki temanda da yine benden çalıp çırpıyordun ses etmemiştim ama yeter artık. Ayıp cidden. En azından bir erdem gösterip özür dilemek yerine hala yok şunu ekledik yok bunu ekledik.. Haram zıkkım olsun. Daha da nereye yazıyorsan yaz adımı.

Sizin kardeşliğiniz zaten bu kadar helal olsun al kardeşim kullan diyebileceğin yerde haram zıkkım olsun gerçekten komik nese aldığım kodlarıda siliyorum.
Bunu Beğenenler:

İzinli eatik
 Tarih: 09-11-2014, Saat:18:05
#7
(09-11-2014, Saat:17:50)Mehmet52 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-11-2014, Saat:17:35)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-11-2014, Saat:17:29)Mehmet52 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-11-2014, Saat:17:23)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sanki birileri benim emeğimi çalmaktan çırpmaktan usanmamış hala. Hiç mi utanmıyorsun be arkadaş ? Herhangi bir yerden ulaşıp yardım istesen, kod istesen zaten ilgilenirim. Neden boş yere hırsız damgası yiyorsun sürekli ? Onu buradan, şunu oradan çala çala bir yere gelemezsin.

Sitemizin footer kısmındaki açıklamayı okuyabilirsiniz sizin sitenizin adı eklenmiştir.

E iyi güzel ama ben sana izin verdim mi bunun için ? İzni geçtim, bir yerden mesaj atıp şunu şunu alabilir miyim dedin mi bana ? Demedin güzel kardeşim. Daha önceki temanda da yine benden çalıp çırpıyordun ses etmemiştim ama yeter artık. Ayıp cidden. En azından bir erdem gösterip özür dilemek yerine hala yok şunu ekledik yok bunu ekledik.. Haram zıkkım olsun. Daha da nereye yazıyorsan yaz adımı.

Sizin kardeşliğiniz zaten bu kadar helal olsun al kardeşim kullan diyebileceğin yerde haram zıkkım olsun gerçekten komik nese aldığım kodlarıda siliyorum.

Yanlış olmasın, daha önce hiç benle konuştun mu sen bu konuda ki, gelip kardeşlik falan diyorsun ?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Mehmet52
 Tarih: 09-11-2014, Saat:18:08
#8
(09-11-2014, Saat:18:05)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-11-2014, Saat:17:50)Mehmet52 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-11-2014, Saat:17:35)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-11-2014, Saat:17:29)Mehmet52 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-11-2014, Saat:17:23)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sanki birileri benim emeğimi çalmaktan çırpmaktan usanmamış hala. Hiç mi utanmıyorsun be arkadaş ? Herhangi bir yerden ulaşıp yardım istesen, kod istesen zaten ilgilenirim. Neden boş yere hırsız damgası yiyorsun sürekli ? Onu buradan, şunu oradan çala çala bir yere gelemezsin.

Sitemizin footer kısmındaki açıklamayı okuyabilirsiniz sizin sitenizin adı eklenmiştir.

E iyi güzel ama ben sana izin verdim mi bunun için ? İzni geçtim, bir yerden mesaj atıp şunu şunu alabilir miyim dedin mi bana ? Demedin güzel kardeşim. Daha önceki temanda da yine benden çalıp çırpıyordun ses etmemiştim ama yeter artık. Ayıp cidden. En azından bir erdem gösterip özür dilemek yerine hala yok şunu ekledik yok bunu ekledik.. Haram zıkkım olsun. Daha da nereye yazıyorsan yaz adımı.

Sizin kardeşliğiniz zaten bu kadar helal olsun al kardeşim kullan diyebileceğin yerde haram zıkkım olsun gerçekten komik nese aldığım kodlarıda siliyorum.

Yanlış olmasın, daha önce hiç benle konuştun mu sen bu konuda ki, gelip kardeşlik falan diyorsun ?

Bu dünyadaki her müslüman kardeştir istesende istemesende haram yüzünden cehennemde yandığımda pişman olcaksın ama canın saolsun kardeşim ne diyebilirim ki
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  RenkliHocam Logo Çalışması elliva 1 821 07-07-2016, Saat:13:55
Son Yorum: Kiliza
  logo sorunu bydestanss 4 1,132 24-03-2016, Saat:23:36
Son Yorum: Haylaz
  SanalEvreni Logo İstek xSlayer 1 1,109 02-11-2015, Saat:00:05
Son Yorum: EmreKarakaya
  Sitelerinize ücretsiz olarak logo yapılır UmutcanRTRK 36 7,386 11-10-2015, Saat:19:13
Son Yorum: Kiliza
  Logo İstek MrGalaxy 2 1,189 29-09-2015, Saat:14:51
Son Yorum: MrGalaxy



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi