iyi akşamlar dilerim benim sorunum mybb paket de 2 dil kullanımı var yanlışlıkla ENGLISH sildim heralde önemlide değil ama sıkıntı Üyelik formu doldurulduğunda seceneklerde Tr ve Eng çıkıyor Eng seçildiğinde Forum sitesi Bu resimdeki Hata veriyor açılmıyor Bu seceneklerden dil secimini nasıl kaldırırım ? Pek Bilgin yok bu konularda ayrıntılı anlatım olursa sevinirim




