MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
ankhtr avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Beyler Bir Sorunum var ?


Sponsor Reklam

Çevrimdışı ankhtr
 Tarih: 14-02-2017, Saat:22:22
#1
Merhaba arkadaşlar 

Resimdeki Sarı şeritli yeri değiştirmek istiyorum. bunun kodu nerededir ?
kullandığım tasarım h1z1 olan

resim
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
Sponsor Reklam Sponsor Reklam

Çevrimdışı Red0x
 Tarih: 14-02-2017, Saat:22:32
#2
NAVİGASYON'DUR KESİN.
9. Navigasyon Şablonlar
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ankhtr
 Tarih: 14-02-2017, Saat:22:40
#3
yok ya orda bulamadım da
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı VenomBoss
 Tarih: 14-02-2017, Saat:23:19
#4
Site adresinizi belirtirseniz yardımcı olabilirim
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ankhtr
 Tarih: 14-02-2017, Saat:23:26
#5
(14-02-2017, Saat:23:19)VenomBoss Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Site adresinizi belirtirseniz yardımcı olabilirim

http://www.EuWest.com
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli heedlessness
 Tarih: 14-02-2017, Saat:23:52
#6
Kardeşim tam anlamadım demek istedigini ama
Admin kp > forum ayarları > Forum bilgileri 
Burdan değiştirirsen orasıda değişir umarım dogru anlamışımdır.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ankhtr
 Tarih: 14-02-2017, Saat:23:55
#7
(14-02-2017, Saat:23:52)heedlessness Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim tam anlamadım demek istedigini ama
Admin kp > forum ayarları > Forum bilgileri 
Burdan değiştirirsen orasıda değişir umarım dogru anlamışımdır.

ben oraya resim eklemek istiyorum yani kahverengi bir çizgi yerine güzel resimli bir çizgi eklemek istiyorum
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli heedlessness
 Tarih: 14-02-2017, Saat:23:57
#8
Kardeş koyarsında orası sitenin navigasyonu Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Üzgün Tema Sorunum Var Lütfen Bakınız! HBB Team 1 265 12-07-2018, Saat:08:24
Son Yorum: ArseniC
  ProPortal Sorunum var saferkaska 3 388 26-04-2018, Saat:22:30
Son Yorum: saferkaska
  [1.4 - 1.6 - 1.8] Mybb ile sorunum var asker0165 10 2,900 23-05-2016, Saat:22:26
Son Yorum: Machine
Üzgün Temadaki Sorunum derter 6 1,178 28-04-2016, Saat:03:16
Son Yorum: derter
  Genişlik hakkında sorunum var TheVision 8 1,743 10-03-2016, Saat:20:01
Son Yorum: Tureg



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi