MyBB Depo Forum
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.6 Depo
>
MyBB 1.6 Soru ve Sorunlarınız
> Konularda butonlar kayık
Orjinalini görmek için tıklayınız:
Konularda butonlar kayık
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz.
Orjinal Sürümü Görüntüle
Sayfalar:
1
2
Hasan2521
24-04-2014, Saat:20:41
Sorunu Buldum sorun "Akismet (1.2.2)" adında bir eklentiden kaynaklanıyormuş. onu kaldırınca butonlar yerine geldi fakat hala renkleri değişmedi
Onları tekrar mı atmalıyım?
Hasan2521
24-04-2014, Saat:21:47
Sorun Çözüldü. Herkese Teşekkürler
Sayfalar:
1
2
MyBB Depo Forum
>
MyBB 1.6 Depo
>
MyBB 1.6 Soru ve Sorunlarınız
> Konularda butonlar kayık