23-04-2014, Saat:17:47
MyBB Sürümü :MyBB_1611_Pro-v9
Sorun açıklaması : Butonlar kayık olması.
Hata Ekran Görüntüsü :
Arkadaşlar bu sorunu nasıl düzelte bilirim?

MyBB Sürümü :MyBB_1611_Pro-v9
Sorun açıklaması : Butonlar kayık olması.
Hata Ekran Görüntüsü :


(23-04-2014, Saat:18:14)RayeL Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Merhaba,
Bu sorun butonun kendisinden kaynaklanıyor yani yanlış boyutlandırlımış... başka bir buton yüklemeyi ddenerseniz olacaktır..


(23-04-2014, Saat:19:14)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Normal kullanıcıda da butonların tamamı yok. Team Viewer atarsanız oradan da yardımcı olabilirim

(24-04-2014, Saat:14:25)Hasan2521 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ](23-04-2014, Saat:19:14)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Normal kullanıcıda da butonların tamamı yok. Team Viewer atarsanız oradan da yardımcı olabilirim
Team Viewer dedin kayboldun. Bu sorunu ben hala çözemedim ve delireceğim Lütfen bir yardım etsin!!!![]()
![]()

(24-04-2014, Saat:15:18)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ](24-04-2014, Saat:14:25)Hasan2521 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ](23-04-2014, Saat:19:14)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Normal kullanıcıda da butonların tamamı yok. Team Viewer atarsanız oradan da yardımcı olabilirim
Team Viewer dedin kayboldun. Bu sorunu ben hala çözemedim ve delireceğim Lütfen bir yardım etsin!!!![]()
![]()
Ben 7 24 seni mi bekleyeceğim. İşim vardı çıktım. 2 defa boş mesaj atacağını id pw göndermiş olsaydın bakabilirdim. 1 saat içinde gönderirsen bakabilirim
