MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: 0 CC Tema v1.1 [Brown Design]
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3
Arkadaşlar bu benim ilk temam ve hiçbirşey alıntı değildir tamamen kendi yapımım yaklaşık 1-2 ayımı aldı yapma lk temam olduğu için ben güzel olduğunu düşünüyorum.Resimlerde görülen herşey temaya dahildir.Üst panelde.Header PSD klasörün içindedir.


Kod:
İndirme Linki:
Not:Linki code tagına koyamıyorum olmuyor.
Dosya TC

Kod:
Temanın Kurulumu:
  • Zipten çıkan Brown Tema klasörünün içindeki brown dosyasını FTP aracalıpı ile images/in içine atın.
  • .xml Dosyasını tema yükle diyerek yükleyin.
  • Temalardan aktif edin ve kullanıma hazır.

Cap(s):
resim
resim
resim


Not:Linki code tagına koyamıyorum olmuyor.
Ellerine Saglık DOstum Harikasın Gülümseme Süper
Teşekkürler.Kalp - Sevgi
Teşekkürler , özel birr tema olmuş.
Dostum logo kısmının nasıl değiştirileceği hakkında biraz bilgi verirmisiniz

psd dosyasını vermişiniz fakat birazda acemilik yapamadım

mailde attım size yardımcı olursanız çok sevinirim

tşkler.
(24-06-2012, Saat:16:26)beastofdead Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
Dostum logo kısmının nasıl değiştirileceği hakkında biraz bilgi verirmisiniz

psd dosyasını vermişiniz fakat birazda acemilik yapamadım

mailde attım size yardımcı olursanız çok sevinirim

tşkler.

ByBrown bir süre forumda olmayacak konu açıp belirtmişti. Tam olarak nerede zorlanıyorsunuz? Nasıl bir logo istiyorsunuz?
(24-06-2012, Saat:17:34)Lord Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(24-06-2012, Saat:16:26)beastofdead Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
Dostum logo kısmının nasıl değiştirileceği hakkında biraz bilgi verirmisiniz

psd dosyasını vermişiniz fakat birazda acemilik yapamadım

mailde attım size yardımcı olursanız çok sevinirim

tşkler.

ByBrown bir süre forumda olmayacak konu açıp belirtmişti. Tam olarak nerede zorlanıyorsunuz? Nasıl bir logo istiyorsunuz?

Brown Design

yazan yer

İndir Gitsin

olarak değiştirelecek okadar bu temada logo kısmını bir türlü değiştiremedim birazda acemilik yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Logo olayını çözdüm arkadaşlar sadece açılır paneldeki üyelere gözüken 4 duyuru var onlar nerden düzenleniyor o konuda yardıma ihtiyacım var bilgisi olan paylaşabilirse ya da fikri sevinirim tşkler.
Sayfalar: 1 2 3