index şablonlarına gir ordan bulabilirsn
ama paneldekileri soruyosan hrader şablonundadır büyük ihtimalle
Paneldekiler Headerden,Ana Sayfadakiler İndex 'ten
Hepinize çok teşekkür ederim bu kadar beğenileceğini düşünmemiştim size feda olsun !
(24-06-2012, Saat:17:34)Lord Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ] (24-06-2012, Saat:16:26)beastofdead Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Dostum logo kısmının nasıl değiştirileceği hakkında biraz bilgi verirmisiniz
psd dosyasını vermişiniz fakat birazda acemilik yapamadım
mailde attım size yardımcı olursanız çok sevinirim
tşkler.
ByBrown bir süre forumda olmayacak konu açıp belirtmişti. Tam olarak nerede zorlanıyorsunuz? Nasıl bir logo istiyorsunuz?
Doğru söylüyorsunuz bir süre forumda olmayacağımı yazdım ama arada 5-10 dk bağlanabiliyorum ancak PS falan olmadığı için destek veremiyorum.
Not: Flood İçin Özzür hemen çıkmam gerek o yüzden böyle oldu
linki yenileyecek varmı ?