MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: 0 CC Tema v1.1 [Brown Design]
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3
index şablonlarına gir ordan bulabilirsn

ama paneldekileri soruyosan hrader şablonundadır büyük ihtimalle
Paneldekiler Headerden,Ana Sayfadakiler İndex 'ten
Helal aga Gülümseme
(25-06-2012, Saat:10:53)bybrown Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Paneldekiler Headerden,Ana Sayfadakiler İndex 'ten

Dostum ,

paneldeki duyuru kısmından bahsediyordum, aynen dediğin gibi headerdan benim gibi sorun yaşayan olursa duyuru kısmını düzenleyebilirler ayrıca sana tşk ederim temada çok güzel ellerine sağlık devamkınıda bekliyoruz
Teşekürler.
Hepinize çok teşekkür ederim bu kadar beğenileceğini düşünmemiştim size feda olsun !

(24-06-2012, Saat:17:34)Lord Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(24-06-2012, Saat:16:26)beastofdead Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
Dostum logo kısmının nasıl değiştirileceği hakkında biraz bilgi verirmisiniz

psd dosyasını vermişiniz fakat birazda acemilik yapamadım

mailde attım size yardımcı olursanız çok sevinirim

tşkler.

ByBrown bir süre forumda olmayacak konu açıp belirtmişti. Tam olarak nerede zorlanıyorsunuz? Nasıl bir logo istiyorsunuz?

Doğru söylüyorsunuz bir süre forumda olmayacağımı yazdım ama arada 5-10 dk bağlanabiliyorum ancak PS falan olmadığı için destek veremiyorum.


Not: Flood İçin Özzür hemen çıkmam gerek o yüzden böyle oldu
linq kırık qardes
linki yenileyecek varmı ?
Sayfalar: 1 2 3