23-08-2013, Saat:02:41
23-08-2013, Saat:21:00
(22-08-2013, Saat:23:46)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ](22-08-2013, Saat:23:28)Rjtmjx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]plesk panelden aldım cpanelden yüklicem linuxa geçince hocam
Daha önce plesk panelden alınan yedeği cpanele kurmayı denemiştim. Bir kaç sorun olmuştu sistemde. Elinizde ki yedeğin sağlam olduğunu kontrol edin.
(22-08-2013, Saat:22:52)musditr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Backuptan Aldıgım yedegi yüklüyorum Siteme geri gelmiyor ? Neden
Tam olarak nerede takılıyorsunuz? Yani sitem geri gelmiyor derken tam olarak neyden bahsediyorsunuz?
C-panelden aldıgım yedek Önceki tarihe gitmiyor Backupa yüklüyorum yüklüyorum Hiç bişi gelmiyor Suanda *** Birisi Veritabanımı Silmiş herşey gitti Ta 8.Ayin 20'sinin Yedegi var Onu yüklüyorum konular - forumlar - üyeler - Veritabanlari - Php my admindeki şablonlar hiçbirşey geri gelmiyor
23-08-2013, Saat:21:56
(23-08-2013, Saat:21:00)musditr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Anlatmak istediğinizi tam anlayamadım ama benim anladığım kadarıyla yedeği yanlış yüklüyorsunuz ve bu yüzden forum eski halini almıyor.(22-08-2013, Saat:23:46)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ](22-08-2013, Saat:23:28)Rjtmjx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]plesk panelden aldım cpanelden yüklicem linuxa geçince hocam
Daha önce plesk panelden alınan yedeği cpanele kurmayı denemiştim. Bir kaç sorun olmuştu sistemde. Elinizde ki yedeğin sağlam olduğunu kontrol edin.
(22-08-2013, Saat:22:52)musditr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Backuptan Aldıgım yedegi yüklüyorum Siteme geri gelmiyor ? Neden
Tam olarak nerede takılıyorsunuz? Yani sitem geri gelmiyor derken tam olarak neyden bahsediyorsunuz?
C-panelden aldıgım yedek Önceki tarihe gitmiyor Backupa yüklüyorum yüklüyorum Hiç bişi gelmiyor Suanda *** Birisi Veritabanımı Silmiş herşey gitti Ta 8.Ayin 20'sinin Yedegi var Onu yüklüyorum konular - forumlar - üyeler - Veritabanlari - Php my admindeki şablonlar hiçbirşey geri gelmiyor
23-08-2013, Saat:22:19
(23-08-2013, Saat:21:56)Smyrna35 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ](23-08-2013, Saat:21:00)musditr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Anlatmak istediğinizi tam anlayamadım ama benim anladığım kadarıyla yedeği yanlış yüklüyorsunuz ve bu yüzden forum eski halini almıyor.(22-08-2013, Saat:23:46)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ](22-08-2013, Saat:23:28)Rjtmjx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]plesk panelden aldım cpanelden yüklicem linuxa geçince hocam
Daha önce plesk panelden alınan yedeği cpanele kurmayı denemiştim. Bir kaç sorun olmuştu sistemde. Elinizde ki yedeğin sağlam olduğunu kontrol edin.
(22-08-2013, Saat:22:52)musditr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Backuptan Aldıgım yedegi yüklüyorum Siteme geri gelmiyor ? Neden
Tam olarak nerede takılıyorsunuz? Yani sitem geri gelmiyor derken tam olarak neyden bahsediyorsunuz?
C-panelden aldıgım yedek Önceki tarihe gitmiyor Backupa yüklüyorum yüklüyorum Hiç bişi gelmiyor Suanda *** Birisi Veritabanımı Silmiş herşey gitti Ta 8.Ayin 20'sinin Yedegi var Onu yüklüyorum konular - forumlar - üyeler - Veritabanlari - Php my admindeki şablonlar hiçbirşey geri gelmiyor
peki nasıl yuklucem ? boş olarak geri dönüyor yedek
23-08-2013, Saat:22:21
Hocam bir ekran görüntüsü verin nasıl boş olarak geri dönüyor vallahi dediklerinizden anlamıyorum.
Ya yedeği yanlış aldınız yada yedeği yükleyemiyorsunuz.
Ya yedeği yanlış aldınız yada yedeği yükleyemiyorsunuz.
23-08-2013, Saat:22:39
Hocam şimdi eğer cpanelden full backup yedek aldıysanız manuel olarak yüklemeniz gereken yedek sayısı 2 dir.
bunlar yedek dosyasında yer alır. Öncelikle yedekdeki homedir dosyasında bulunan anadizin dosyalarını ftp ye atın. Ardından MYSQL klasöründeki veritabanı dosyanızı phpmyadmin kısmından içeri alın.
Eğer veritabanınız yoksa yedek klasörünü açın. Public_html klasörüne ulaşın > inc klasörüne girin içerisinde bulunan config.php dosyasını notepad++ tarzı programlardan biriyle açın ve veritabanı bilgilerinize bakın. O bilgilerin aynısından bir veritabanı oluşturun ve mysql yedeğinizi bu veritabanına yükleyin.
Eğer config.php dosyasındaki veritabanı bilgilerinden farklı bir veritabanı açmak istiyorsanız cpanelden yeni bir veritabanı oluşturun ve yeni bilgileri config.php den değiştirin.
bunlar yedek dosyasında yer alır. Öncelikle yedekdeki homedir dosyasında bulunan anadizin dosyalarını ftp ye atın. Ardından MYSQL klasöründeki veritabanı dosyanızı phpmyadmin kısmından içeri alın.
Eğer veritabanınız yoksa yedek klasörünü açın. Public_html klasörüne ulaşın > inc klasörüne girin içerisinde bulunan config.php dosyasını notepad++ tarzı programlardan biriyle açın ve veritabanı bilgilerinize bakın. O bilgilerin aynısından bir veritabanı oluşturun ve mysql yedeğinizi bu veritabanına yükleyin.
Eğer config.php dosyasındaki veritabanı bilgilerinden farklı bir veritabanı açmak istiyorsanız cpanelden yeni bir veritabanı oluşturun ve yeni bilgileri config.php den değiştirin.
23-08-2013, Saat:22:48
(23-08-2013, Saat:22:21)Smyrna35 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Hocam bir ekran görüntüsü verin nasıl boş olarak geri dönüyor vallahi dediklerinizden anlamıyorum.
Ya yedeği yanlış aldınız yada yedeği yükleyemiyorsunuz.
bilisim yedegi yüklemezse videolu geri dönecegim

24-08-2013, Saat:15:40
Arkadaşlar Sorun bu video geldi