MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Backup Yedegi Geri gelmiyor
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3 4
Veritabanı Bilgilerinizi Doğru Girdiğinize Emin Olun.
hocam ben yedekleme yaptım sonrada direk yükledim veritabanı şifresi falan soruyo heralde burda ?

veritabanı bilgilrini nerdem bulcam Gülümseme
(23-08-2013, Saat:01:04)Rjtmjx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]hocam ben yedekleme yaptım sonrada direk yükledim veritabanı şifresi falan soruyo heralde burda ?

veritabanı bilgilrini nerdem bulcam Gülümseme

cpanele taşıdığınızda yeni bir veritabanı oluşturacaksınız. Daha sonra bu yeni veritabanı bilgilerini inc > config.php dosyalarından değiştireceksiniz. Yanlış hatırlamıyorsam buradaydı Gülümseme

Daha sonra phpmyadmin'E girerek yedekdeki SQL dosyasını veritabanınıza yükleyeceksiniz.
(23-08-2013, Saat:01:06)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(23-08-2013, Saat:01:04)Rjtmjx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]hocam ben yedekleme yaptım sonrada direk yükledim veritabanı şifresi falan soruyo heralde burda ?

veritabanı bilgilrini nerdem bulcam Gülümseme

cpanele taşıdığınızda yeni bir veritabanı oluşturacaksınız. Daha sonra bu yeni veritabanı bilgilerini inc > config.php dosyalarından değiştireceksiniz. Yanlış hatırlamıyorsam buradaydı Gülümseme

Daha sonra phpmyadmin'E girerek yedekdeki SQL dosyasını veritabanınıza yükleyeceksiniz.

phpmyadmine gidip yedek sql dosyasını veritabanına yüklüyorum hepsi yükleniyor sorun yok ama neden bu hatayı veriyo veritabanı yeni oluşturana atamadım ama yedekteki veritabanının içine attm
(23-08-2013, Saat:01:12)Rjtmjx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]phpmyadmine gidip yedek sql dosyasını veritabanına yüklüyorum hepsi yükleniyor sorun yok ama neden bu hatayı veriyo veritabanı yeni oluşturana atamadım ama yedekteki veritabanının içine attm


Hiç bişi anlamadım bir resim felan ekler misin?
resim

hocam kırmızıyla içine aldığım yerleri yedek dosyadan sorunsuz bir şekilde yükledim ama sizin dediğinz gibi yeni bi veri tabanı oluşturmadım hiç hangi veri tabanına kaydoldu bunlar bilmiyorum ?
hocam bilgisayarınıza teamwiever programını indirin ve bana bağlantı için gerekli olan numaraları özel mesaj ile verin yardımcı olayım Gülümseme
Her şey için çook teşekkür ediyorum gerçekten süpersin Gülümseme
Sayfalar: 1 2 3 4