MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3 4
(30-07-2013, Saat:00:35)B-S-A Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Hayırlı satışlar, bence de çok değişik ve güzel bir tema olmuş..

Sağolasın Göz kırpma
tebrik ederim sonuna kadar parayı hakkediyor . Hayırlı çalışmalar .
benim pek hoşuma gitmedi canlı demo görünce o kadar da iyi değil bence

tek hoşuma giden profil sayfası
Yorumlar için teşekkürler
Hoş bir tema yapmışsınız gerçekten beğendim.
(30-07-2013, Saat:13:29)t3k0 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Hoş bir tema yapmışsınız gerçekten beğendim.

Teşekkürler
Ben Sadece Header yani Logo kısmını begenmedim üzgün çok içine kaçmiş gibi
(30-07-2013, Saat:14:29)musditr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Ben Sadece Header yani Logo kısmını begenmedim üzgün çok içine kaçmiş gibi

Güncelleme getirirsem welcome block bölümünü daha güzel yapacağım o zaman daha iyi görünecektir Gülümseme
Sayfalar: 1 2 3 4