(30-07-2013, Saat:00:35)B-S-A Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Hayırlı satışlar, bence de çok değişik ve güzel bir tema olmuş..
Sağolasın 
tebrik ederim sonuna kadar parayı hakkediyor . Hayırlı çalışmalar .
benim pek hoşuma gitmedi canlı demo görünce o kadar da iyi değil bence
tek hoşuma giden profil sayfası
Yorumlar için teşekkürler
Hoş bir tema yapmışsınız gerçekten beğendim.
(30-07-2013, Saat:13:29)t3k0 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Hoş bir tema yapmışsınız gerçekten beğendim.
Teşekkürler
Ben Sadece Header yani Logo kısmını begenmedim

çok içine kaçmiş gibi
(30-07-2013, Saat:14:29)musditr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Ben Sadece Header yani Logo kısmını begenmedim
çok içine kaçmiş gibi
Güncelleme getirirsem welcome block bölümünü daha güzel yapacağım o zaman daha iyi görünecektir 