MyBB Depo Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2 3 4
Hocam tema özellikleri mukkemel açıkcası fakat birkaç noktası gözüme takıldı temada ki yazı renkleri çok göz alıyor yani header'da ki linklerin sarı olması gözümü alıyor açıkcası beyaz olsa daha iyi dururdu.Bazı yerlerde yazı renkleri mavi,beyaz,sarı olmuş rengarenk olmuş yazılar tek renk olsa daha güzel olurdu diye düşünüyorum.

Fiyat makuldür bu tema için elinize sağlık hayırlı satışlar dilerim.
(29-07-2013, Saat:22:00)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Hocam tema özellikleri mukkemel açıkcası fakat birkaç noktası gözüme takıldı temada ki yazı renkleri çok göz alıyor yani header'da ki linklerin sarı olması gözümü alıyor açıkcası beyaz olsa daha iyi dururdu.Bazı yerlerde yazı renkleri mavi,beyaz,sarı olmuş rengarenk olmuş yazılar tek renk olsa daha güzel olurdu diye düşünüyorum.

Fiyat makuldür bu tema için elinize sağlık hayırlı satışlar dilerim.

Evet haklısın ama beyaz ve o turuncumsu renkten başka doğru düzgün görünen renk bulamadım o yüzden öyle kaldı.

Teşekkürler.
Bu tema size ait değil, alıp satmaya çalışıyorsunuz herhalde, bu temayı daha önceden satıldığını görmüştüm Melek - Masum
(29-07-2013, Saat:22:17)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Bu tema size ait değil, alıp satmaya çalışıyorsunuz herhalde, bu temayı daha önceden satıldığını görmüştüm Melek - Masum
Hocam kanıtınızı koyunda öyle yorum yapın.Satış konusunu baltamayın bari...
(29-07-2013, Saat:22:20)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(29-07-2013, Saat:22:17)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Bu tema size ait değil, alıp satmaya çalışıyorsunuz herhalde, bu temayı daha önceden satıldığını görmüştüm Melek - Masum
Hocam kanıtınızı koyunda öyle yorum yapın.Satış konusunu baltamayın bari...

Boş ver 4 tema satışa sundum 4'üne de olumsuz yorum yaptı Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme ben 2. de anladım zaten satışı baltaladığını o yüzden ellemiyorum artık Açık Ağızlı Gülümseme
(29-07-2013, Saat:22:28)xdageronx01 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(29-07-2013, Saat:22:20)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(29-07-2013, Saat:22:17)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Bu tema size ait değil, alıp satmaya çalışıyorsunuz herhalde, bu temayı daha önceden satıldığını görmüştüm Melek - Masum
Hocam kanıtınızı koyunda öyle yorum yapın.Satış konusunu baltamayın bari...

Boş ver 4 tema satışa sundum 4'üne de olumsuz yorum yaptı Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme ben 2. de anladım zaten satışı baltaladığını o yüzden ellemiyorum artık Açık Ağızlı Gülümseme

İşinize gelmedimi anca veletler gibi laf sokmaya çalışırsınız, neyse sizinle tartışmayacağım, buraya kanıtı atacağım merak etmeyin, bu temayı daha önce satışta gördüm diyorsam görmüşümdür ve hafızam kuvvetlidir, en kısa sürede satış konusunu bulup bu konuyuda kilitletirim merak etmeyin Süper
(29-07-2013, Saat:23:30)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(29-07-2013, Saat:22:28)xdageronx01 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(29-07-2013, Saat:22:20)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]
(29-07-2013, Saat:22:17)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Bu tema size ait değil, alıp satmaya çalışıyorsunuz herhalde, bu temayı daha önceden satıldığını görmüştüm Melek - Masum
Hocam kanıtınızı koyunda öyle yorum yapın.Satış konusunu baltamayın bari...

Boş ver 4 tema satışa sundum 4'üne de olumsuz yorum yaptı Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme ben 2. de anladım zaten satışı baltaladığını o yüzden ellemiyorum artık Açık Ağızlı Gülümseme

İşinize gelmedimi anca veletler gibi laf sokmaya çalışırsınız, neyse sizinle tartışmayacağım, buraya kanıtı atacağım merak etmeyin, bu temayı daha önce satışta gördüm diyorsam görmüşümdür ve hafızam kuvvetlidir, en kısa sürede satış konusunu bulup bu konuyuda kilitletirim merak etmeyin Süper

Abi affet ne olur affet :'(
Evet biri daha önce satışa sunmuş
http://mybbdepo.com/daggeron-v4-tema-sat...onusu.html

ne yapsak ki bilemedim Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme Ha bu arada hala bekliyorum yorumunu acaba nerede satışa sunulmuş diye.
Bulamazsan da boş yorum yapma tartışacaksan özel mesaj at bende cevap vermiyim.
Süper
Hayırlı satışlar, bence de çok değişik ve güzel bir tema olmuş..
Sayfalar: 1 2 3 4