MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
kinqplus avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Admin panelini ip'den engelleme?


Sponsor Reklam

Çevrimdışı kinqplus
 Tarih: 29-12-2016, Saat:22:39
(Son Düzenleme: 30-12-2016, Saat:00:25, Düzenleyen: S.G. Sebep: Başlık düzenlendi. )
#1
Geçenlerde bişey görmüştüm bu admin panelini ipden engelleme gibi birşey sadece tek bir kişi girebiliyor başka kimse panele giremiyor onu nasıl yapıyorduk yardımcı olabiliecek varmı arkadaşlar ?
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
Sponsor Reklam Sponsor Reklam

İzinli heedlessness
 Tarih: 29-12-2016, Saat:22:42
#2
http://mybbdepo.com/mybb-admin-paneli-ip...onusu.html

Kolay gelsin
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı kinqplus
 Tarih: 29-12-2016, Saat:22:50
#3
eyvallah ustam Göz kırpma
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli heedlessness
 Tarih: 29-12-2016, Saat:23:32
#4
Herzaman kardeşim Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Admin Paneli yetkileri yok? #Zavira 2 139 06-02-2019, Saat:22:06
Son Yorum: ArseniC
  moderosyon ve admin onaylı koknu açma sistemi asilhamza 0 120 20-12-2018, Saat:22:32
Son Yorum: asilhamza
  Admin temasında problem #Zavira 2 179 19-12-2018, Saat:17:58
Son Yorum: #Zavira
Şiddet - Korku [1.8] 1.8.7 den 1.8.19 a Güncelledim Admin Panele Giremiyorum ALTANIL 3 176 29-11-2018, Saat:01:41
Son Yorum: ALTANIL
  [MCTR - 1.8] Admin Panel Uyarı (2) tvbforum 1 201 04-11-2018, Saat:21:07
Son Yorum: tvbforum



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi