MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
EsqiLerdenBeri avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Acil Yardım (Bu linkler neden böyle doğru mu?


Sponsor Reklam

Çevrimdışı EsqiLerdenBeri
 Tarih: 18-06-2016, Saat:14:53
#1
Arkadaşlar hepimiz biliyoruz seo eklentisini kullandıktan sonra konu isimlerimiz konu oluyor ama bugun denk geldım hata mıdır yoksa hiç bir şey değilmidir bilmiyorum

Örneğin : http://www.makineforum.com/konu-forum-ku...yunuz.html  olması gerekiyor değil mi ?
Ama bende böyle ; http://www.makineforum.com/konu-forum-ku...yunuz.html?pid=9#pid9 sonunda ? işe başlayan ek geliyor bu nedir ?
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
Sponsor Reklam Sponsor Reklam

Çevrimdışı DepMaster
 Tarih: 18-06-2016, Saat:14:56
#2
Prostats eklentisi ile konulara giriş yaptığınızda öyle oluyor, fakat bi zararı yok Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Eova
 Tarih: 18-06-2016, Saat:15:32
#3
Prostats da son mesaja yönlendirir "pid" post id dir ondan.Post mesaj yani mesaja yönlendiyo zararu yoğ
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı DarkHatZ
 Tarih: 19-06-2016, Saat:09:11
#4
Aslınsa onları konuya atılmış bi mesaja tıkladığınızda çıkar yani gitmis oldugunuz mesajin id'sidir
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Güncel Duyuru Kısmı ( Yardım ) StevenStone 1 60 15-10-2018, Saat:20:29
Son Yorum: EmreKarakaya
Üzgün Yardım Lütfen KamberSF 2 2,062 07-10-2018, Saat:06:30
Son Yorum: KamberSF
  tema yardım sebultura 2 139 29-09-2018, Saat:20:07
Son Yorum: ScaryMario
  Uygun olmayan kod hatası [acil yardım lütfen!] Ahmeth4n 5 797 13-09-2018, Saat:16:51
Son Yorum: murat_kadioglu
  yeni forum açıldığında garip linkler çıkıyor iron 6 259 13-09-2018, Saat:16:31
Son Yorum: iron



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi