MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Tekkral avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Yedekten Site Yükleme


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı Tekkral
 Tarih: 26-03-2013, Saat:13:07
#1
Arkadaslar kolay gelsin herkese. Bazı maddi durumlarımlarımdan dolayı sitemin host alamamıstım ve simdi elimdekiyedekle tekrar kaldıgım yerden devam etmek istiyorum. Sizlerden ricam nasıl yapacagım tam olarak neler yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim. Bir link bile olur. Elimde tar.gz yedegim mevcut cpanel aldıgım host.

Web site teknolojikrali.com
Versiyon 1.6.7 olması lazım Gülümseme :
Eklenti-Plugin Seo vs. sitede olabilecek ne varsa :

Hata-Sorun Tar.gz yedek kurma :
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 26-03-2013, Saat:15:41
#2
Kod:
http://rooteto.com/makalelerim/yedek-alma-geri-yukleme
bu linke bakabilirsiniz veya host firmanıza yedekleri vererek yüklemesinide isteyebilirsiniz.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı CenkBey
 Tarih: 26-03-2013, Saat:16:55
#3
Hocam Aşağıda ki Adımları Uygulayabilirsiniz ;

Elinizde Olan Yedek Dosyasını Yeni FTP'nize Yükleyip daha sonra mysql.gz Dosyasını Phpmyadmin'den İçeri Aktarabilirsiniz.

Tabi Bu İşlemi Yaptıktan Sonra settings.php ve confing.php dosyalarını düzenlemeyi unutmayınız...
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Tekkral
 Tarih: 26-03-2013, Saat:17:42
#4
Valla sagolun arkadaslar yardımcı olmaya calısıyorsunuz ama görmem lazım böle anlattıgınız gibi anlamam yapamam Gülümseme Link anlatım vs. yokmu acaba. Görsem tamam hallederimde Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı CenkBey
 Tarih: 26-03-2013, Saat:18:12
#5
Hocam Özelden TeamWiewer Bilgileriniz varsa verin yardımcı olayım.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Tekkral
 Tarih: 29-03-2013, Saat:22:47
#6
Güncel resim
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Site Giremiyorum poine 4 957 06-05-2014, Saat:00:40
Son Yorum: poine
  mybb ek dosya yükleme hatası bitanem03 2 766 15-12-2013, Saat:16:14
Son Yorum: bitanem03
  Site Yine Bembeyaz !!!!!!! denizcan2772 6 936 07-12-2013, Saat:18:09
Son Yorum: denizcan2772
SSS Site Açıcam Ama Görüşünüz ÖnemLi Bir bakarmısınız Konuya ferd16 6 939 06-12-2013, Saat:16:28
Son Yorum: ferd16
  [1.6] Bedava site .TK Sorun yaratırmı ferd16 2 640 04-12-2013, Saat:19:09
Son Yorum: ferd16



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi