MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
cyer avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Tasarımdaki Konu


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı cyer
 Tarih: 27-12-2013, Saat:19:57
#1
resim

ben ana konuyu değiştirmek istiyorum yani o köşede host kurarken yazdığımız konuyu değiştirmek istiyorum nasıl yapıcam şimdiden teşekkürler
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı Ayyıldız
 Tarih: 27-12-2013, Saat:20:13
#2
Merhaba

AdminCp > Ayarlar > Genel Yapılandırma Ayarı > Forum Ana Sayfa Buraya istediğiniz yazıyı yazın Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler: cyer

Çevrimdışı cyer
 Tarih: 27-12-2013, Saat:20:48
#3
Kardeşim eyvallah saolasın
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Ertanbnm
 Tarih: 27-12-2013, Saat:21:42
#4
Sorun çözüldüyse kilitletin.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Mybb Konu Editörü Yok :( burhanbasaran 9 1,320 03-12-2016, Saat:14:45
Son Yorum: CyberPatient
  Konu paylasirken hata aliyorum red16x 6 185 17-09-2016, Saat:12:29
Son Yorum: CyberPatient
  Belirtilen Konu Forumumuzda Mevcut Değil Rocky 6 427 15-08-2016, Saat:23:16
Son Yorum: LegendHax
  Konu altına otomatik yazı cenah41 9 280 13-08-2016, Saat:19:23
Son Yorum: cenah41
  Konu Açamıyorum DDATA 5 304 04-08-2016, Saat:15:25
Son Yorum: ygemlak



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi