MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Bombloveese avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Siteme Hep Ruslar Kayıt Oluyor Yoksa Onlar Bot mu ?


Sponsor Reklam

Çevrimdışı Bombloveese
 Tarih: 22-03-2014, Saat:11:59
#1
Arkadaşlar Benim Siteme Hep Ruşlar Kayıt Oluyor Yada Botlar Bilmiyorum Konu Açıyorar Kendi sitelerini Tanıtıyolan bugün toplam 5-6 tane Rus Kaydoldu !
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimiçi EmreKarakaya
 Tarih: 22-03-2014, Saat:12:12
#2
Yardım şablonuna uyunuz.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı panelink
 Tarih: 15-04-2014, Saat:04:46
#3
bu botlara ızın versek zararı olurmu pekı. seo ya katkısı olmazmı bızım ıcın
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [MCTR - 1.8] Siteme Destek Tlaloc 8 904 01-04-2016, Saat:14:36
Son Yorum: EmreKarakaya
  [1.8] Siteme ORTAK Arıyom..! emre75364 2 447 25-02-2016, Saat:18:20
Son Yorum: EmreKarakaya
Güvenlik [1.8] Siteme Noldu Yaa ! Design 14 1,583 24-11-2015, Saat:09:52
Son Yorum: Design
  Gene Aynı Aynı Şey Oluyor Ya... PowerTeam 3 639 14-11-2015, Saat:20:21
Son Yorum: Relay
  Siteme Girerken Hata Preyml 2 573 03-10-2015, Saat:03:47
Son Yorum: imparator



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi