MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
ByBrown avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Postbit ve Profil Sayfası


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı ByBrown
 Tarih: 04-09-2012, Saat:14:03
#1
özelikle grafikçi arkadaşlarıma soruyorum.Ben daha önce postbit ve profil sayfası ile hiç ilgilenmedim.Şimdi ben photoshoptan profil sayfası ve postbit çizsem orta düzeyin bayağı bir üstünde HTML ve CSS bilgisi ile kodlayıp entegrasyonunu yapabilir miyim yada yapacak var mı?Hocam bunu yapacak arkadaş ücretsiz yapacak ama isterse satabilir ama 1 şartla bana ücretsiz verecek.Ancak o satmak isterse ben ücretsiz dağıtmam premium temalrıma falan koyarım.
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı kadir6185
 Tarih: 04-09-2012, Saat:14:19
#2
valla yapanı bulursan bı zahmet pm at ?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ByBrown
 Tarih: 04-09-2012, Saat:14:38
#3
Niye atam kendime yaptırcam. Açık Ağızlı Gülümseme Atarım tamam.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı kadir6185
 Tarih: 04-09-2012, Saat:16:55
#4
(04-09-2012, Saat:14:38)bybrown Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Niye atam kendime yaptırcam. Açık Ağızlı Gülümseme Atarım tamam.


Ya istersem bende kodlarım.
Benimde oyun sıteme posbit lazım.
Sen bi tasarımını .png olarak gonder bende benımkını bı psd yapayım eger ortak olursak ıkımızınkını kodlarım ama ıkımızkınıde photosopda yaparsan ıkısınıde kodlarım benım kod varda photosop yok D
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ByBrown
 Tarih: 06-09-2012, Saat:22:40
#5
Hocam 2 gündür yoktum çizem atarım sana
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [1.6] Rep verme sayfası açılmıyor ! TheShade 2 436 29-08-2014, Saat:21:04
Son Yorum: TheShade
  [MCTR - 1.6] İstek Postbit Tasarımı [CS]Bugra 1 685 05-05-2014, Saat:17:19
Son Yorum: SvMedeT
Üzgün PostBit'te Sıralama Hatası RecepFirat19 2 645 05-12-2013, Saat:20:15
Son Yorum: #Burak
  Bu 2 Hatayı Çözenden Allah Razı Olsun ( Postbit ) Caxing 5 874 16-11-2013, Saat:22:45
Son Yorum: Caxing
  Postbit Sorunu , Kimse Çözümünü Bulamadı Caxing 3 667 12-11-2013, Saat:11:48
Son Yorum: devmybb



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi