MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
rapper0019 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Mybb Forumu açılır hemde sistem güvenliği dahil


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı rapper0019
 Tarih: 12-09-2014, Saat:11:10
(Son Düzenleme: 12-09-2014, Saat:14:38, Düzenleyen: rapper0019.)
#1
Evet arkadaşlar yeni bir ekip oluşturduk ve .comlul sınırsız site açmayı başardık....

Bu sitelerde tüm özellikler vardır cpanel vb...

size özel mybb forumu kurulup tüm herşey kapatılır yani açıkların hepsi kapanır ve güvenlik sağlanır...

Bunu alabilmek için fiyatlarımız aşağıdadır...



1 Yıllık .comlu Forum+Güvenlik+Sınırsız trafik+Logo+Rank+Disk alanı 1GB :30TL
2 Yıllık .comlu Forum+Güvenlik+Sınırsız trafik+Logo+Rank+Disk alanı 1GB :50TL
3 Yıllık .comlu Forum+Güvenlik+Sınırsız trafik+Logo+Rank+Disk alanı 1GB :70TL
Ve İstediğiniz temalar yani bizim yaptıgımız temalardan seçerek sitenize atarız...


Almak isteyenler için iletişim;
Facebook :https://www.facebook.com/SiozWeb

Almak isteyenler ilk önce mesaj sonra arkadaşlık isteği atsınlar...

İyi forumlar...
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı erinkral
 Tarih: 12-09-2014, Saat:11:18
(Son Düzenleme: 12-09-2014, Saat:11:20, Düzenleyen: erinkral.)
#2
Yeni başlayanlara 80 TL Kazık atıyormuşsun gibi geldi Açık Ağızlı Gülümseme Fiyatlar çok yüksek ve yaptığın işleme değmez...
Yinede hayırlı satışlar.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı PlatiniumServer
 Tarih: 12-09-2014, Saat:11:22
#3
neonglow zaten w@rez e düştü Açık Ağızlı Gülümseme
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı erinkral
 Tarih: 12-09-2014, Saat:11:23
#4
(12-09-2014, Saat:11:22)PlatiniumServer Adlı Kullanıcıdan Alıntı: neonglow zaten w@rez e düştü Açık Ağızlı Gülümseme

Evet Açık Ağızlı Gülümseme
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı rapper0019
 Tarih: 12-09-2014, Saat:11:24
#5
Tmm ozmn warez olmayan temalarımızdan birisini beğenirse atarız siteye Gülümseme
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 12-09-2014, Saat:11:27
#6
Merhaba,
Öncelikle yazınızın tamamını kapsayacak şekilde renk vermek forum kurallarınca yasaktır.
Konuya gelince yaptığınız güvenlikten bahsetmeniz bizlerin yararına olacaktır.
Çünkü ne yaptığınızı bilmeden sizden iş almamız zor olucaktır.
Bu konuda bizleri bilgilendirirseniz seviniriz.
Saygılarımla,
MCTR Team - Smyrna35.
Bunu Beğenenler: Huracine

Çevrimdışı erinkral
 Tarih: 12-09-2014, Saat:11:33
(Son Düzenleme: 12-09-2014, Saat:11:36, Düzenleyen: erinkral.)
#7
Ona 80 TL vereceğine gitsin hosting + domain alsın Süper
Bunu Beğenenler: TR Hüse

Çevrimdışı Manager
 Tarih: 12-09-2014, Saat:11:37
#8
Merhaba,
Hocam öncelikle işiniz için başarılar dilerim.
Ancak fiyatları bana da biraz fazla geldi.
80 TL yerine 70 TL yapabilirsiniz.

İyi günler.. Gülümseme
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Mybb Arka Plan Rengi cihateren 9 325 16-10-2016, Saat:03:35
Son Yorum: Kiliza
  Mybb İnferno Shoutbox Loading Sorunu VenomBoss 5 321 15-09-2016, Saat:14:41
Son Yorum: EmreKarakaya
  Mybb şiir teması [istek] heedlessness 2 333 20-08-2016, Saat:10:01
Son Yorum: heedlessness
  MyBB Responsive Theme Gokcell57 2 384 07-07-2016, Saat:13:43
Son Yorum: Kiliza
  Emre KRMN Uygun Fiyata MyBB İşleri #referans #kalite EmreKRMN 21 1,620 29-06-2016, Saat:00:39
Son Yorum: EmreKRMN



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi