MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
#Criss avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 5/5 - 1 oy

MyBB.Com.TR'ye Ne Oldu?


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı #Criss
 Tarih: 27-07-2014, Saat:23:10
#1
Arkadaşlar MyBB.Com.TR'de neredeyse hiç aktif üye olmamasının sebebi nedir?

En fazla 2 kişi aktif olmuştu bildiğim.
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı fatihcray09
 Tarih: 27-07-2014, Saat:23:12
#2
eet bende merak ediyorum çok fazla yararlı bilgivar ama forum hayalet kasaba gibi hiç aktif birini görmedim
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Machine
 Tarih: 28-07-2014, Saat:00:04
#3
MyBB.Com.Tr kapalıdır arkadaşlar. Sadece yöneticilere açık şuanda, yeni tema,yeni eklentiler,modifikasyonlar vs birçok düzenleme ve revizyon mevcut sitede bir aksilik olmaz ise yeni vizyonuyla çok yakında aktif olacak mctr merak etmeyin aktif olduğu zaman göreceksiniz nasıl olduğunu Süper
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı tsunami
 Tarih: 28-07-2014, Saat:08:43
#4
Bir sitenin bakımının yıllarca sürdüğünü burada gördüm. Buradaki üyeler veya yöneticilerin açıklamaları zaman kazanmaya yönelik olabilir. Benim aklıma başka bir olumsuz durumun varmış gibi geliyor.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Xion
 Tarih: 28-07-2014, Saat:13:39
#5
Serkan abi işini gücünü bırakmış MCTR ile ilgileniyor diye biliyorum. Bir ara açıldı ama sonra tekrar kapandı.
Bunu Beğenenler:

Çevrimiçi EmreKarakaya
 Tarih: 28-07-2014, Saat:13:50
#6
(28-07-2014, Saat:08:43)tsunami Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bir sitenin bakımının yıllarca sürdüğünü burada gördüm. Buradaki üyeler veya yöneticilerin açıklamaları zaman kazanmaya yönelik olabilir. Benim aklıma başka bir olumsuz durumun varmış gibi geliyor.

Merhaba

Bakım olarak adlandırırsanız yıllarca sürmesi gariptir.Ancak Serkan hoca mybbden yepyeni bir sistem yarattı.Bu yüzden uzun sürmektedir.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı mucotr
 Tarih: 28-07-2014, Saat:15:18
#7
Ayrıca bu süreçte hiç bir güncelleme de gecikmedi. Benim şahsi görüşüm, öyle herkesin yapmayacağı bir şey yapıp kapalı olduğu halde güncellemelerin hepsinde kimse mağdur olmasın diye yardımcı oldu. Bildiğim kadarıyla ekibi ilk gün ki gibi hala sağlam ve hatta bu zaman içinde hepsinin kendini geliştirdiğini düşününce vakti geldiğinde çok daha güzel olucaktır her şey Melek - Masum
Bunu Beğenenler: masterbilgi , Feyz

Çevrimdışı ParpaLess
 Tarih: 28-07-2014, Saat:18:02
#8
Emre hocam bahsettiğiniz sistem MyproBB mi Gülümseme
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Mybb Arka Plan Rengi cihateren 9 325 16-10-2016, Saat:03:35
Son Yorum: Kiliza
  Mybb İnferno Shoutbox Loading Sorunu VenomBoss 5 321 15-09-2016, Saat:14:41
Son Yorum: EmreKarakaya
  Mybb şiir teması [istek] heedlessness 2 333 20-08-2016, Saat:10:01
Son Yorum: heedlessness
  MyBB Responsive Theme Gokcell57 2 384 07-07-2016, Saat:13:43
Son Yorum: Kiliza
  Emre KRMN Uygun Fiyata MyBB İşleri #referans #kalite EmreKRMN 21 1,620 29-06-2016, Saat:00:39
Son Yorum: EmreKRMN



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi