MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
DuMaNBey avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Mybb 1.8 Güncelleme Yaptım Ama Default Temayı Göstermiyor


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı DuMaNBey
 Tarih: 27-09-2014, Saat:15:22
(Son Düzenleme: 27-09-2014, Saat:17:04, Düzenleyen: DuMaNBey.)
#1
Web site Site Adresi : Siteyi Şimdilik Kapattım
Versiyon MyBB Sürümü : 1.8 Mybb Sürümü
Eklenti-Plugin Kurulu Eklentiler : Hiç Bir Eklenti Kurulu Değil
Hata-Sorun Sorun açıklaması : Merhaba Arkadaşlar ! Ben Pro Paket Son Sürümü Kullanıyordum , Mybb 1.8 Güncellemesi Yapmıştım Ama Velakin Güncelleme Yaptıktan Sonra Default Temayı Göstermiyor , Bütün Eklentileri Ve Temaları Silmiştim , Mybb 1.8 Default Temanın Resimleri Ve İkonları Gösterilmiyor , Ekran Beyazdı Sadece Kategoriler Ve Forum İsimleri Vardı , Birde Tema Üzerinden İkonları Sağ Tıklayıp Linkine Baktığımda Eski Temaya Ait Linkler Çıkıyordu , Yani Mybb 1.8 Temasını Nasıl Güncelleyeceğim , Ben Şu Var ki Başka Tema Kurduğumda Normal Şekilde Güzel Gösteriyor , Ama Default Temayı Göstermiyor , Site Bozuluyor , Lütfen Bu Durumda Ne Yapabilirim , Pro Paket Sürümlerinde Güncelleme Yaparken Default Temaları Doğru Gösteriyordu , Ama Mybb 1.8 Default Temasını Göstermiyor , Garip Bir Şey , Güncellemeyide Doğru Yaptım , Sayım Ve Yapılandırmayıda Ve Önbellekleride Güncelledim , Lütfen Bilgisi Olan Var mı , Ayrıca Şimdi Siteyi Kapattım , Beni Bilgilendirirseniz En Azından Tekrar Kurduğumda Sorunu Hallederim.
Resim-Grafik Hata Ekran Görüntüsü : Gerek Duymadım
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı EmreKRMN
 Tarih: 27-09-2014, Saat:16:45
#2

Lütfen bunu doldurur musunuz?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı DuMaNBey
 Tarih: 27-09-2014, Saat:17:06
#3
Emre Kardeşim Tamam Şablona Uyarak Gerekeni Yaptım , Şimdi Bu Sorun Ve Sıkıntı İle Bana Yardımcı Olabilir Misin, Bir Türlü Default Temayı Ayarlayamadım, Temayı Göstermiyor , Zaten Konumdaki Sorunu Okursanız Anlarsınız , Cevaplarınızı Bekleyeceğim
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı EmreKRMN
 Tarih: 27-09-2014, Saat:17:11
#4
1.8 temayı tekrardan xml'yi aktif edip öyle deneyin birde..


bunu indirip sitenize xmlyi okutun bir de öyle deneyin bakalım?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı DuMaNBey
 Tarih: 27-09-2014, Saat:17:18
(Son Düzenleme: 27-09-2014, Saat:17:19, Düzenleyen: DuMaNBey.)
#5
Şimdi Bu Temayı Kurduğum Zaman Yeni Bir Tema Olmayacak Mıdır , Yani Demek İstediğim Default Olarak Gösterilmesini İstiyorum , Ayrı Bir Tema OLmasın , Öyle Yapabilir Miyim , Şayet Yapılıyorsa Nasıl Yapabilirim , Defaultu Kaldırayım , Yerine Bu Temayı Default OLarak Göstereyim, Nasıl Yapıldığını Açıklar Mısınız Hocam, Normalde Bütün 1.8 Temaları Doğru Gösteriyor , Defaultta Sıkıntı Var Hocam
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı EmreKRMN
 Tarih: 27-09-2014, Saat:17:18
#6
bu tema 1.8 default temasıdır. 1.8 default teması ise apart temasıdır.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı DuMaNBey
 Tarih: 27-09-2014, Saat:17:48
#7
Tamam Sorun Çözüldü. Default Tema Değişti , Şimdi Doğru Gösteriyor , Teşekkürler.

Teşekkür Ederim Emre Kardeşim , Konuyu Kitleyebilirsiniz.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı EmreKRMN
 Tarih: 27-09-2014, Saat:18:44
#8
Rica ederim, iyi forumlar.
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  vbulletindeki etiketleri mybb nasıl taşırım sealofnova 5 345 23-11-2016, Saat:23:33
Son Yorum: sealofnova
  [1.8] MYBB TABMENU KATAGORİ OLUŞTURAMIYORUM oguzhan4511 6 144 20-11-2016, Saat:21:14
Son Yorum: ArseniC
  [1.8] Mybb seo gizemli56 9 130 20-11-2016, Saat:14:30
Son Yorum: samuray2074
  [1.8] Default Tema ADMİN KP kullanıyorum değiştirmelimiyim ? ÖNERİLERİNİZ ? EsqiLerdenBeri 5 340 18-11-2016, Saat:12:59
Son Yorum: bydestanss
  [1.8] Yeni Güncelleme yapmalımıyım? EsqiLerdenBeri 1 75 09-11-2016, Saat:20:20
Son Yorum: xThetis



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi