MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
ßyScrew avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Konu gösterim hatası.


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı ßyScrew
 Tarih: 07-07-2013, Saat:17:52
#1
Web site Site Adresi : Forumcmd.com
Versiyon MyBB Sürümü : 1.6.9
Eklenti-Plugin Kurulu Eklentiler : MyShoutbox , ProStats Gelişmiş İstatistik Plugin .
Hata-Sorun Sorun açıklaması : Konuda postbit aşşağıda duruyor.Postbiti konunun başlangıcına almak istiyorum.
Resim-Grafik Hata Ekran Görüntüsü : resim

Şimdiden teşekkürler.
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı porof34
 Tarih: 07-07-2013, Saat:17:58
#2
Temanız orjinal olmadığı için ortalıyor postbit.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ßyScrew
 Tarih: 07-07-2013, Saat:17:59
(Son Düzenleme: 07-07-2013, Saat:17:59, Düzenleyen: ßyScrew.)
#3
Orjinal sahibinden aldım.

Zaten kendisi paylaştı Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 07-07-2013, Saat:18:00
#4
Telif hakkı linklerinizi silmişsiniz utanmadan yardım istiyorsunuz. Lütfen yardım etmeyiniz.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ßyScrew
 Tarih: 07-07-2013, Saat:18:01
#5
Footeri tamamen sildim. Temayı bitirdikten sonra tekrar ekliyeceğim zaten. Düşündüğünüz gibi biri değilim. Tanımadan yargılamayın.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 07-07-2013, Saat:18:02
#6
(07-07-2013, Saat:18:01)ßyScrew Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Footeri tamamen sildim. Temayı bitirdikten sonra tekrar ekliyeceğim zaten. Düşündüğünüz gibi biri değilim. Tanımadan yargılamayın.
Hocam o halde eklemelisiniz footerdaki linkler olmadığı sürece bu siteden yardım/destek almayı beklemeyiniz.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ßyScrew
 Tarih: 07-07-2013, Saat:18:03
#7
Yani düzgün bi şekilde diyin ekliyim. Saçma sapan yorumlarla tanımadan yargılamakla konuyu baltalamayın.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 07-07-2013, Saat:18:07
#8
Ben ekleyin demiyorumki düzgün bir şekilde söylüyeyim.Ekleyip eklememeniz benim sorunumu değil ama ekli değil ise bu siteden destek alamazsınız.. Kuralları okumanızı tavsiye ederim.Konuyu baltalamıyorum gerekli olan işlemi söylüyorum...Size göre baltalamak kimine göre sizin yaptığınız durum yanlış.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  MyBB Sistem Hatası DoctorMyBB 2 1,171 26-06-2015, Saat:03:02
Son Yorum: SerhatBadeshan
  mybb dahili sol hatası freedoom 4 962 16-06-2015, Saat:19:18
Son Yorum: ReDMaD
  [1.6] Üye Olurken SQL Hatası SiberLeon 1 799 08-06-2015, Saat:17:23
Son Yorum: SiberLeon
  konu açma hakkında soru ? qoksel123 4 1,220 24-11-2014, Saat:16:53
Son Yorum: SvMedeT
  [MCTR - 1.6] Konuda SQL Hatası DexterCoder 2 794 02-11-2014, Saat:16:18
Son Yorum: DexterCoder



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi