MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Emre KRMN avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 5/5 - 1 oy

İtiraf


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı Emre KRMN
 Tarih: 20-03-2014, Saat:12:24
#1
Merhabalar arkadaşlar benim eski nickim ByHayaLeT ama değiştirdim Emre KRMN olarak. Eski nicke şöyle bir bakıyorum da gerçekten çok argo kelime ve çok kötülük yapmışım. Bu Emre KRMN nickim bana yaradı, türkçemi bozmadan, her şeyi adam akıllı düşünüp yapmayı öğrendim. Şimdi bana ban atabilirsiniz ama ByHayaLeT nickime atın. Emre KRMN olarak nickimi değiştireli 1 hafta oldu. Bu nickim ile çok şey öğrendim gerçekten eskilere bir baktım da herkesi üzmüş ve çok kırmışım. Lütfen Emre KRMN nickim olarak burada devam etmek istiyorum. ByHayaLET nickim de her zaman her forumda yetkili olmak istedim ancak Emre KRMN nickim ile artık en büyük forum bile gel yönetici yapayım desin olmam. Beni affedin arkadaşlar. Bana bundan sonra ByHayaLeT değil Emre KRMN olarak severseniz iyi olur. Şöyle sanın ByHayaLeT bıraktı ama Emre KRMN bir yıldırım gibi geldi, yani beni yeni bir insan olarak tanıyın Göz kırpma

Affedin beni Gülümseme Yeni nickim Emre KRMN
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

İzinli Screwy
 Tarih: 20-03-2014, Saat:15:46
#2
Kim olduğunu ve eski nickini biliyoruz. Çok belli ediyorsun zaten. Gülümseme
Banlamaya gerek yok. MDP de MCTR açılana kadar multi üyelikleri belli bir seviye gevşettik. İyi forumlar.
Bunu Beğenenler: Feyz

Çevrimdışı Emre KRMN
 Tarih: 20-03-2014, Saat:16:29
#3
Teşekkür ederim kardeşim. Nasıl belli ettiğimi bilmiyorum ama ismimden olabilir.
Bunu Beğenenler:

 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi