MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
HayaLeeT10 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 5/5 - 1 oy

HayaLeT Rank Seti


Sponsor Reklam
sponsor reklam

Çevrimdışı HayaLeeT10
 Tarih: 26-03-2013, Saat:17:26
(Son Düzenleme: 26-03-2013, Saat:17:52, Düzenleyen: HayaLeeT10.)
#1
resim

Yukardaki Ranklar Gibi Dewam Ediyor Arkadaşlar PSD İçindedir..

İndirme Dosyalarımız;

PHP Kod:
http://dosya.forumgnl.com/do.php?id=72 
Cevapla
Bunu Beğenenler: SvMedeT
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı CenkBey
 Tarih: 26-03-2013, Saat:18:14
#2
Hocam Biraz Basit Gibi Duruyor Çalışma, Hani Şimdi Öyle Paylaşımlar var ki Gerçekten İnsan Ağzı Açık Bakıyor.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı HayaLeeT10
 Tarih: 26-03-2013, Saat:18:51
#3
Kardeşim Bende Zaten Sade Seviyorum Sade Ranklar Yapıyorum Yinede Yorumunuz İçin Teşekkürler..
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli Screwy
 Tarih: 26-03-2013, Saat:18:53
#4
Renkler çok uyumsuz bende çok sade seven insanım gösterişli şeyleri sevmem hatta ona göre yaparım tasarımlarımı ama yinede en azından renk uyumuna ve karşı taraftaki kişi baktığında birazda olsa beğenir.

Açıkçası pek beğenmedim.Yinede eline sağlık.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı HayaLeeT10
 Tarih: 26-03-2013, Saat:19:18
#5
Yorumunuz İçin Teşekkürler Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SvMedeT
 Tarih: 26-03-2013, Saat:20:22
#6
Bence sadece öğreniyorsun Göz kırpma

Herkes bu dönemden geçer.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı HayaLeeT10
 Tarih: 27-03-2013, Saat:19:10
#7
Yorumunuz İçin Teşekkürler Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  MK Medya Takım Rankları ve Rütbe Seti battalmertcan 1 224 05-02-2017, Saat:13:18
Son Yorum: VenomBoss
  Forum Rank Paketi aykutgunes 1 3,565 23-12-2016, Saat:16:42
Son Yorum: DotFRM
  Teknoloji Forumları İçin RANK Tasarımı DotFRM 4 1,457 20-12-2016, Saat:19:46
Son Yorum: SiberLeon
  Özel Youtube Rank Tasarımı - Rank v5 DotFRM 1 285 20-12-2016, Saat:19:42
Son Yorum: SiberLeon
  Galaxy Rank Set Çalışmam// Yorumlarınız Haylaz 7 1,041 17-12-2016, Saat:19:20
Son Yorum: DotFRM



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi