MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
DeathAnqeL™ avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Hangi Domaini Kullanıyım Arkadaşlar


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı DeathAnqeL™
 Tarih: 21-09-2013, Saat:13:26
(Son Düzenleme: 21-09-2013, Saat:13:30, Düzenleyen: DeathAnqeL™.)
#1
Arkadaşlar Ben Buranın Paketinden Mybb Forum Açıcacamda Hangi Domaini Kullanacağıma Karar Veremedim .tk veya benzeri bir domain varmı ve nasıl kurulur anlatırmısınız ??

.tk için galiba dot.tk kullanılıyormus ama nasıl yapıcam bi anlatırmısınız ?


[b]Arkadaşlar Lütfen Yardımlarınızı Esirgemeyin Zor Durumdayım Mahcup
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı alicome7
 Tarih: 21-09-2013, Saat:13:34
#2
tk ve diğer iki harfili uzantılardan oldum olası nefret etmişimdir.
sen bir hosting servisine gir kendine host ve domain al. kurulumu ben yaparım ulaşırsan bana.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı DeathAnqeL™
 Tarih: 21-09-2013, Saat:13:36
#3
para vermek istemiyorum ücretsiz

.tk gibi güzel varmi ?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli NmDahmeT
 Tarih: 21-09-2013, Saat:13:43
#4
dot.tk 'den açabilirsin. Yeni kayıt de domaini kaydet, daha sonra biryerden host al, name server güncelle.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Edward
 Tarih: 21-09-2013, Saat:14:13
#5
Eğer Serbest İstiyorsan hostinger + dot.tk, Hazır İstiyorsan 10tl.net
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı DeathAnqeL™
 Tarih: 21-09-2013, Saat:14:20
#6
hocam 10tl ftp vermıyo cok kotu orası ben neyapacagım bakın anlatıyım fileziilayı indirdim

.tk dan domain almak istiyorum dot.tk var fakat dot.tk nasıl yapıcam ftp bilgilerini nasıl gircem onları halledemiyorum.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bir Oyun Forumu'na Hangi Temalar Yakışır? Controller 11 1,636 10-06-2014, Saat:18:40
Son Yorum: Controller
  ARkadaşlar Logonuz arkasındakı rengi nasıl değiştiririm panelink 7 1,049 20-04-2014, Saat:09:41
Son Yorum: SvMedeT
  Arkadaslar Sitem İndexi Gelmiyor byburak 7 1,246 18-12-2013, Saat:16:10
Son Yorum: burokolo
  Arkadaşlar Apart Theme Kurdum Siteme de Butonları Bozuk Düzeltemiom byburak 3 649 13-12-2013, Saat:01:52
Son Yorum: Warsofdays
  [1.6] Arkadaşlar 2 İsteiğim Var Grafikle İlgili byburak 1 532 03-12-2013, Saat:20:01
Son Yorum: ParpaLess



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi