MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
JohnVasquez avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

GrayFlat Tema Çizimi [PSD]


Sponsor Reklam

Çevrimdışı JohnVasquez
 Tarih: 13-09-2015, Saat:22:36
(Son Düzenleme: 14-09-2015, Saat:00:48, Düzenleyen: JohnVasquez.)
#1
//Konuyu silin benide banlayın lütfen.
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
Sponsor Reklam

Çevrimdışı Kiliza
 Tarih: 13-09-2015, Saat:23:36
(Son Düzenleme: 14-09-2015, Saat:12:01, Düzenleyen: Kiliza. Sebep: Mobilden yolladığım için font büyük olmuş )
#2
Madde 34. Forumda sitem nasıl,  nasıl hit kazanırım, neler yaparsam sitem iyi olur, kısaca siteler hakkında görüş öneri ve şikayet içerikli konular, yarışma konuları, grafikçi arkadaşlar için tema nasıl, ne eklemeliyim, bilmemne tsarım v123256325 çizimi gibi konular açmak yasaktır. Ayrıca ard arda mesaj (flood) hiçbir gerekçeyle atılmayacak. Reklam alımı yapan konularda isterler ise ayda 1 konusunu güncellemekle beraber istatistik bilgilerini gönderebilir, bu durum istisna olacaktır
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı JohnVasquez
 Tarih: 14-09-2015, Saat:00:47
#3
O yasak bu yasak siz böyle mi destek veriyorsunuz?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı JohnVasquez
 Tarih: 14-09-2015, Saat:00:51
#4
Madde 6. Mini-Moderatörlük yapmak yasaktır. Üyelere forum kuralları ile ilgili direktifler vermek, veya bu şekilde rencide etmek yasaktır.
Forum kurallarını ihlal eden bir üye gördüğünüzde, her mesaj altında bulunan postbit_report.gif butonunu kullanınız.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı bilsoft
 Tarih: 14-09-2015, Saat:01:08
#5
Yahu tamam bu kadar üstüne gitmeyin arkadaşın Gülümseme
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı nonanik123
 Tarih: 14-09-2015, Saat:02:18
(Son Düzenleme: 14-09-2015, Saat:02:18, Düzenleyen: nonanik123.)
#6
JohnVasquez i tamamen haklı buluyorum . Forumda kendini mini mod gören arkadaşlar var herşeye boş yorum atıp saçma sapan konuşan . Onlar olmasa burası daha güzel bi yer olabilir diye düşünüyorum
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı usameavci
 Tarih: 14-09-2015, Saat:11:50
#7
Siz kuralları okumuş olsanız da diğer arkadaşları bu mini-mod durumundan kurtarsak daha iyi olmaz mı ? O arkadaşlar sayesinde uyarılardan kurtuluyorsunuz. Benim zamanıma denk gelmeyen anlamıyor bu mini-modların değerini Melek - Masum
Bunu Beğenenler: Khall

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  tema istek adem33 0 540 02-07-2016, Saat:00:48
Son Yorum: adem33
  Tema hakkında görüşleriniz.. burakcanalgul 7 1,128 23-06-2016, Saat:09:18
Son Yorum: Kiliza
  Serkan abiden tema alıcam nerden nasıl ulaşabilirim Xdiag1 0 593 16-06-2016, Saat:10:34
Son Yorum: Xdiag1
  Mybb Tema Aranıyor DoruSahin 1 857 22-05-2016, Saat:17:20
Son Yorum: tedem
  [1.8] Tema Takas ! ScottCoder 5 1,233 18-05-2016, Saat:18:31
Son Yorum: Kiliza



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi