MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
mucotr avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Facebook Still Profil Çalışmam


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı mucotr
 Tarih: 09-07-2013, Saat:17:25
(Son Düzenleme: 09-07-2013, Saat:22:23, Düzenleyen: mucotr.)
#1
Merhaba arkadaşlar,

önce kendi projem için tasarlamaya başladığım sonra vazgeçtiğim facebook still profili localde ufak üzerinde değişiklikler yaparak resim alınabilir hale getirdim. Ücretsiz olarak paylaşıcam nasipse ancak kullanıcak kişilerin yorumlarına göre devam ettirip, çok daha sağlıklı işe yarar olmasını istiyorum.

Notlar
*Çalışmada kullanılan tüm ikonlar facebook ui set ve Picol Vector setine aittir. (Picol Vector ikonları üzerinde değişikliğe gidip gerekli yerlerde facebook ui sete uyarlamaya çalıştım.)
*Profil bu şekilde yaklaşık 3 eklenti ile çalışıyor. İsteklere göre bazı eklentilerle birleşmeler yapılabilir.
*Çalışmayan eksik olan resimlerde hiç bir kısım yok. Bir tab'da arkadaşlar bölümünü örnek olarak tutuyorum. Bir kaç tab ve yeni şeyler eklebilir. Bunun dışında bilgiler, sevdikleri, internet gibi alanların tümü profil alanları şeklinde oluşturuldu. Kullanıcı panelinden kolayca düzenlenebiliyor.
*Genel görünüşü bitirmediğim için diğer temalarda denemedim. Ancak .css dosyası ayrı olduğu için muhtemelen bir sorun çıkmayacaktır. En fazla temanın genişliğinden ötürü kötü görüntü sağlanabilir. Gülümseme

**Son olarak mühim not: Kendim ile ilgili hazırladığım panelde oynadığım oyunlar ve tv programları o an ki arkadaş tavsiyesidir. Oynamıyorum izlemiyorum. lütfen :rolleyes:

Resimler

resim

resim

resim



Güncelleme(09 Temmuz 13): Kullandığım eklentilerin tümünü Mybb.com'dan indirdiğim için İngilizce'ydiler. Hepsini Türkçe'ye çevirdim. Özellikle Arkadaş listeleme kısmında kodlarda değişiklik yaptığım için; paylaşılan Türkçe hallerini kurmanın vakit kaybı olacağını düşündüm.

Yapmayı Düşündüklerim, Gelen Sorular ve benzerleri..

(09-07-2013, Saat:18:10)Edward Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hani 3. Resimde Forum Bilgileri Yazıyor.

Onun Altında Kalan Boşluk Doldurulabilir. Örneğin Para Sistemi İle Oraya Market Tarzı Bişey Açabilirsin. Gülümseme

Forum bilgileri kısmı zaten şuan bitmemiş durumda, öyle yetim gibi kaldı *-*
Para sistemi gibi eklentilerle uyumlu yapmak istiyorum şuan için profili tam anlamıyla bitirince o tip eklentilerin profile eklenişini de sunum sırasında anlatıcam.
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

İzinli Screwy
 Tarih: 09-07-2013, Saat:17:27
#2
Sanırım paylaşacaksınız... Elinize sağlık güzel olmuş Gülümseme
Bunu Beğenenler: mucotr

Çevrimdışı mucotr
 Tarih: 09-07-2013, Saat:17:30
#3
(09-07-2013, Saat:17:27)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sanırım paylaşacaksınız... Elinize sağlık güzel olmuş Gülümseme

aynen. niyetim o. Ancak, daha çok yetersiz buluyorum, hani kullanmak isteyen arkadaşların tavsiyelerini aldıkça daha güzel bir hale sokmak niyetim.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Edward
 Tarih: 09-07-2013, Saat:18:10
#4
Hani 3. Resimde Forum Bilgileri Yazıyor.

Onun Altında Kalan Boşluk Doldurulabilir. Örneğin Para Sistemi İle Oraya Market Tarzı Bişey Açabilirsin. Gülümseme
Bunu Beğenenler: mucotr

Çevrimdışı Skrillex
 Tarih: 09-07-2013, Saat:21:40
#5
Gerçekten güzel bir çalışma, demo site falan verseydinizde daha detaylı inceleyebilseydik Süper
Bunu Beğenenler: mucotr

Çevrimdışı mucotr
 Tarih: 09-07-2013, Saat:22:21
#6
(09-07-2013, Saat:18:10)Edward Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hani 3. Resimde Forum Bilgileri Yazıyor.

Onun Altında Kalan Boşluk Doldurulabilir. Örneğin Para Sistemi İle Oraya Market Tarzı Bişey Açabilirsin. Gülümseme

Forum bilgileri kısmı zaten şuan bitmemiş durumda, öyle yetim gibi kaldı *-*
Para sistemi gibi eklentilerle uyumlu yapmak istiyorum şuan için profili tam anlamıyla bitirince o tip eklentilerin profile eklenişini de sunum sırasında anlatıcam.

(09-07-2013, Saat:21:40)Skrillex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gerçekten güzel bir çalışma, demo site falan verseydinizde daha detaylı inceleyebilseydik Süper

Localde çalıştığım için şuan için demo biraz imkansız gibi duruyor. Umarım tam anlamıyla sunabilir konuma getirince demo adresi de ekleyeceğim.

Güncelleme: Kullandığım eklentilerin tümünü Mybb.com'dan indirdiğim için İngilizce'ydiler. Hepsini Türkçe'ye çevirdim. Özellikle Arkadaş listeleme kısmında kodlarda değişiklik yaptığım için; paylaşılan Türkçe hallerini kurmanın vakit kaybı olacağını düşündüm.

Profil Albümleri eklentisini eklemeyi düşünüyorum. İlk güncellemede de. Tavsiyelerinizi bekliyorum Melek - Masum
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı UmutcanRTRK
 Tarih: 10-07-2013, Saat:00:05
#7
Duvarımıza video ekleyebilelim
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı samuray2074
 Tarih: 10-07-2013, Saat:01:15
#8
çok güzel olmuş elinize sağlık
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [1.8] Header çalışmam Furkax 5 1,252 27-03-2016, Saat:20:17
Son Yorum: Machine
  Tema çalışmam nasıl gidiyor? Nationalist 11 763 19-03-2016, Saat:19:25
Son Yorum: ReDMaD
  [1.8] İlk Amatör Tema Çalışmam bursabrs 4 409 09-12-2015, Saat:00:48
Son Yorum: bursabrs
Kötü [MCTR - 1.6] Facebook Bağlan Eklentileri Çarlışmıyo KaRuSoVa 5 494 15-02-2015, Saat:14:43
Son Yorum: Screwy
  Facebook'ta Müslümanlara Hakaret RawShed 7 942 25-10-2014, Saat:13:51
Son Yorum: NY.Net



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi