MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Nefes™ avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Eleştiri: Soruna geç cevap


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı Nefes™
 Tarih: 21-04-2013, Saat:12:31
#1
MyBB 1.6 sorunlarına en az 3 günde doğru bir cevap geliyor eleştirim budur arkadaşlar.
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

İzinli Screwy
 Tarih: 21-04-2013, Saat:12:37
#2
Daha iyi destek veren bir yer varsa oradan destek alabilirsin.

Burada herkes gönüllü olarak destek veriyor. Kimse yaptığı işten bir ücret almıyor eğer ücret alsaydı dediğinde sonuna kadar haklı olurdun ve şöyle bir durum var bazen öyle bir konu açılıyor ki sorunun çözümünü adminlerden başkası bilmiyor. Bu gibi sorunlarda gerek 1 hafta gerek 1 ay beklemek zorundasın. Zaten açılan konudaki sorun kolay veya çözülebilecek bir sorun ise hemen yardımcı olunuyor.

Ayrıca burada yönetim dışında diğer üyelerde elinden geldiğince herkese yardımcı olmaya çalışıyor zaten... Bana göre herkes tam anlamıyla birbirine destek oluyor. Bu konu eleştirilmesi çok saçma olan bir konu.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı kafle
 Tarih: 21-04-2013, Saat:12:37
#3
Alakası yok ben cevabımı sorduğum gün içerisinde alıyorum.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Takipcİ
 Tarih: 21-04-2013, Saat:12:43
#4
evet arkadaşlar bazen sorunlar anlanmıyor bazen hiç bakılmıyor bende bundan şikayetçiydim ama son zamanlarda baya ilgililer bi xpserkana Ö.M attım cevap vermiyor nie destek sitesi kapalı
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı mecdunov
 Tarih: 21-04-2013, Saat:12:49
#5
hayir be katilmiyom bende her zaman konu acdim ve gun icinde de sorunu cozdum
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 21-04-2013, Saat:12:54
#6
Bende katılmıyorum.Çünkü bazı arkadaşlarımız varki açtığı yardım konuları öyle bir hal almışki sorunlarını anlamamız mümkün olmayabiliyor.Zaten çoğu kişi şablonlara uymuyor.Biraz da yardım almamak yardım konusu açanların sorunu olabiliyor.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Nefes™
 Tarih: 21-04-2013, Saat:13:30
#7
Tabikide gönüllü destek canları istemese vermezler bile ama ben gün içerisinde cevap alamıyorum.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı EmreKarakaya
 Tarih: 21-04-2013, Saat:15:28
#8
(21-04-2013, Saat:12:31)Nefes™ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: MyBB 1.6 sorunlarına en az 3 günde doğru bir cevap geliyor eleştirim budur arkadaşlar.

Merhaba

Öncelikle Sıraya Bakalım...

Siz Konunuzu Dün 17:39 saatinde açmışsınız.Daha Sonra Konuya Dün 17:41 ve Dün 17:42 ve Dün 17:44 tarihleri arasında cevap veriliyor.Sizde konuya Bugün 12:09 tarihinde dönüş yapıyorsunuz.Burada açtığınız konunun saati Bugün 12:31 Aradakii farklara iyi bakın lütfen
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  MDP Hızlı Cevap İfade Kısmı - Modal Öneri Feyz 2 957 07-10-2015, Saat:17:00
Son Yorum: Badmeen



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi