MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
nader11ndeu avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Editör Butonları Kayboldu


Sponsor Reklam

Çevrimdışı nader11ndeu
 Tarih: 31-10-2015, Saat:21:32
#9
(31-10-2015, Saat:21:27)Relay Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sorun çözümü şablonlardan ama wareze destek yok.
Afedersinde neresi warez merak ettim ?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Relay
 Tarih: 31-10-2015, Saat:22:25
#10
(31-10-2015, Saat:21:32)nader11ndeu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-10-2015, Saat:21:27)Relay Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sorun çözümü şablonlardan ama wareze destek yok.
Afedersinde neresi warez merak ettim ?

Neonglow Temasının Lisansını göster affederiz. Tema şuan 1.8 uyumlu olarak satışta. 1.8in warezi yokmuymuş. Gülümseme
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı nader11ndeu
 Tarih: 31-10-2015, Saat:22:43
#11
(31-10-2015, Saat:22:25)Relay Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-10-2015, Saat:21:32)nader11ndeu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-10-2015, Saat:21:27)Relay Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sorun çözümü şablonlardan ama wareze destek yok.
Afedersinde neresi warez merak ettim ?

Neonglow Temasının Lisansını göster affederiz. Tema şuan 1.8 uyumlu olarak satışta. 1.8in warezi yokmuymuş. Gülümseme
Temam 1.8 zaten kardeşim anlatamadım galiba 1.8 defaultu yani temanın defaultunda editör çalısıyordu ben 1.6 temaları denedim neondan sıkıldım o zaman editör kayboluyordu headerincludeyi orjinale çeviriyordum düzeliyordu. Şimdi neonda bozuldu orjinale dönüştürsem bile düzelmiyor headerinclude. HERHANGİ bir temayı yükleyeyim gene bozuk oluyo hiçbir türlü düzeltemedim.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Emr3SahiN
 Tarih: 31-10-2015, Saat:23:29
#12
(31-10-2015, Saat:21:27)nader11ndeu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-10-2015, Saat:21:12)Emr3SahiN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam surumunuz 1.x temanızın 1.6 bu yüzden bende karşılaştım bunla  ben global css ile çözdüm ama nasıl çözdüm dersen inan bir bilgim yok üzgün

Anladım hocam. Bundan sonra yorum kasmak için konulara cevap yazıp bizi meşgul etmezsen teşekkür ederim  Süper

Yeni bir insan cinsi çıktı beyler 
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Emr3SahiN
 Tarih: 31-10-2015, Saat:23:31
#13
Ayrıca lisansı göster
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı nader11ndeu
 Tarih: 31-10-2015, Saat:23:31
#14
(31-10-2015, Saat:23:29)Emr3SahiN Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-10-2015, Saat:21:27)nader11ndeu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-10-2015, Saat:21:12)Emr3SahiN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam surumunuz 1.x temanızın 1.6 bu yüzden bende karşılaştım bunla  ben global css ile çözdüm ama nasıl çözdüm dersen inan bir bilgim yok üzgün

Anladım hocam. Bundan sonra yorum kasmak için konulara cevap yazıp bizi meşgul etmezsen teşekkür ederim  Süper

Yeni bir insan cinsi çıktı beyler 
Yavrum benim burda yardım istedik bi bok bilmiyorsun konu kasıyorsun.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Relay
 Tarih: 31-10-2015, Saat:23:55
#15
(31-10-2015, Saat:23:31)nader11ndeu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-10-2015, Saat:23:29)Emr3SahiN Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-10-2015, Saat:21:27)nader11ndeu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(31-10-2015, Saat:21:12)Emr3SahiN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam surumunuz 1.x temanızın 1.6 bu yüzden bende karşılaştım bunla  ben global css ile çözdüm ama nasıl çözdüm dersen inan bir bilgim yok üzgün

Anladım hocam. Bundan sonra yorum kasmak için konulara cevap yazıp bizi meşgul etmezsen teşekkür ederim  Süper

Yeni bir insan cinsi çıktı beyler 
Yavrum benim burda yardım istedik bi bok bilmiyorsun konu kasıyorsun.

Warez birşey için yardım istiyoorsun, site adresini yazmamışsın sana yardım eteyiz. Ayrıca arkadaşa konu kasıyorsun demişsin  Nasıl - Neydi
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı yamyamix
 Tarih: 01-11-2015, Saat:00:01
#16
Bu konuda yorum yazanların yaşı 16'dan yukarıysa bende hiçbir şey bilmiyorum. Şu konuşma tarzlarına şu seviyesizlige bakın ya. 3-4 sene önce mybb ne kadar güzeldi be.
Bunu Beğenenler: Feyz

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [1.8] Usercp kayboldu patron38 0 106 25-10-2017, Saat:23:28
Son Yorum: patron38
  Admin Paneli Kayboldu somkaya38 2 98 22-09-2017, Saat:11:38
Son Yorum: somkaya38
  [MCTR - 1.8] editor hatasi Albos 2 355 07-04-2017, Saat:20:09
Son Yorum: Albos
  [1.8] editor kırmı görünmüyor serdo 2 472 04-12-2016, Saat:16:11
Son Yorum: serdo
  [1.8] Editör Eklentisi Önerileriniz ? EsqiLerdenBeri 4 690 29-09-2016, Saat:16:52
Son Yorum: CyberPatient



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi