MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
yamyamix avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Bildirim Eklentisi Renk Sorunu


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı yamyamix
 Tarih: 11-10-2013, Saat:15:01
#1
Web site Site Adresi : asalak.org
Versiyon MyBB Sürümü : 1.6.11
Hata-Sorun Sorun açıklaması : Bildirimler eklentisinde normalde bildirim geldiğinde kırmızıya dönen yazı dönmüyor beyaz olarak kalıyor. Bildirim geldiğinde tekrar bunun kırmızı olması için ne yapabilirim?
Resim-Grafik Hata Ekran Görüntüsü :

resim

resim
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı Funny
 Tarih: 11-10-2013, Saat:15:32
#2
Bu Tema Warez.Göz kırpma
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı yamyamix
 Tarih: 11-10-2013, Saat:15:37
#3
(11-10-2013, Saat:15:32)FunnyMove Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu Tema Warez.Göz kırpma

Warez tema parasyla satılan bir temayı kaçak yollardan indirip kullanmak değil mi? Bu tema satılıyor muymuş daha önce hayret Açık Ağızlı Gülümseme
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Machine
 Tarih: 11-10-2013, Saat:16:26
(Son Düzenleme: 11-10-2013, Saat:16:27, Düzenleyen: Machine.)
#4
Temanın lisansı mevcut mu hocam ?

Kod:
http://china-cheats.com/showthread.php?t=9600

Tema burada satılmaktadır.İnternete w@rez olarak düşmüş bir temadır. forumcore, forumwolt gibi birçok ripli tema dağıtan sitelerde mevcut bir temadır ve yapımcıs sitesi yukarda dır.

Eğer buradan aldıysanız lisansınızı gösterirseniz yardımcı oluruz...
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı yamyamix
 Tarih: 11-10-2013, Saat:16:47
#5
(11-10-2013, Saat:16:26)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Temanın lisansı mevcut mu hocam ?

Kod:
http://china-cheats.com/showthread.php?t=9600

Tema burada satılmaktadır.İnternete w@rez olarak düşmüş bir temadır. forumcore, forumwolt gibi birçok ripli tema dağıtan sitelerde mevcut bir temadır ve yapımcıs sitesi yukarda dır.

Eğer buradan aldıysanız lisansınızı gösterirseniz yardımcı oluruz...

Yok hocam ben temanın warez olduğunu yeni duyuyorum valla Kafası Karışmış neyse çaresine bakacam teşekkür ederim güzel bi tema editlemem lazım Gülümseme
Bunu Beğenenler:

İzinli ReDMaD
 Tarih: 11-10-2013, Saat:16:53
#6
(11-10-2013, Saat:16:26)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Temanın lisansı mevcut mu hocam ?

Kod:
http://china-cheats.com/showthread.php?t=9600

Tema burada satılmaktadır.İnternete w@rez olarak düşmüş bir temadır. forumcore, forumwolt gibi birçok ripli tema dağıtan sitelerde mevcut bir temadır ve yapımcıs sitesi yukarda dır.

Eğer buradan aldıysanız lisansınızı gösterirseniz yardımcı oluruz...

Farkinda misin? Yazdigin site warez paylasim sitesi.



=> http://mybbdepo.com/vbulletin-4-temasi-t...onusu.html

(11-10-2013, Saat:16:26)ReDMaD Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gercekten hayran kaliyorum, paylasilan tema rip yani calinti! Resime bakin forumcore.net yaziyor ve kullanici adi infernape. forumcore warez tema paylasim sitesiydi ve infernape o temayi riplemis ve paylasmisti yani calinti buda warez oluyor, isteyen freenet4all kurucusu ile iletisime gecebilir
Emek hirsizligi yapmayalim lütfen Kararsız

Sitenin orjinal adresi:
Kod:
http://freenet4all.com/
Bunu Beğenenler:

İzinli Screwy
 Tarih: 12-10-2013, Saat:10:35
#7
Kardeşim sana söyledim zannediyordum ben o tema warez malesef yardımcı olamıyoruz... :/

Konu Kilit...
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Mybb İnferno Shoutbox Loading Sorunu VenomBoss 5 319 15-09-2016, Saat:14:41
Son Yorum: EmreKarakaya
  hızlı cevap plugin sorunu bbcode bykosper 4 361 11-07-2016, Saat:16:27
Son Yorum: S.G
  Forum konu kayma sorunu admin57 2 413 01-07-2016, Saat:02:35
Son Yorum: BlackCat
  [1.8] Kategori Renk sameto87 1 227 23-06-2016, Saat:14:39
Son Yorum: Kiliza
  Inferno Sohbet Eklentisi Sorunu bydestanss 3 372 14-06-2016, Saat:10:19
Son Yorum: ZeroD



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi