MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
007combatant avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

24 Saat İçerisinde Kimler Çevrimiçiydi ( Ziyaretçiler Dahil )


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı 007combatant
 Tarih: 08-06-2011, Saat:10:00
(Son Düzenleme: 06-06-2012, Saat:22:57, Düzenleyen: ßyßurak.)
#1
MyBB için 24 Saat İçerisinde Kimler Çevrimiçiydi Eklentisi - ( Ziyaretçiler Dahil )
Kod:
http://mybbdepo.com/bugun-online-olanlar-gelismis-ziyaretcileri-sayiyor-konusu.html

Üstte belirttiğim konuda sorun yaşayan üyelerimiz bu eklentiyi kullanabilir.

Son 24 İçerisinde Çevrimiçi Olanlar Eklentisi

Eklenti-Plugin Eklenti ismi: Bugün Kimler Çevrimiçiydi
Yapımcı Eklenti Yapımcısı: CraKteR
Güvenlik Eklenti Güvenlimi ?: Güvenli
Versiyon-Saat Eklenti Versiyonu: 2.0
Araç-Test Test Durumu: Denemiştir & Sorunsuz
MyBB Uyumlu Olduğu Sürüm-(ler): MyBB 1.4.x + 1.6.x
Açıklama-Detay Eklenti Açıklaması: Forum istatistiklerinde son 24 içerisinde online olan kullanıcıları göstermenizi sağlar. (Aynı zamanda 24 içerisinden sitenize gelen, ziyaretçi sayısını göstermektedir.)
Kurulum-İnstall Eklenti Kurulumu:
1)-Sağ Ok Ekteki dosyayı rardan çıkarın.
2)-Sağ Ok onlinetoday.lang.php dosyasını inc/languages/english/ ve inc/languages/turkish/ klasörüne atınız.
3)-Sağ Ok onlinetoday.php dosyasını inc/plugins klasörüne atınız.
4)-Sağ Ok Admin KP » Eklenti Yönetiminden ( Plugin ) eklentiyi aktif ediniz.

Edit: xpserkan

Eklenti çevirisini + sürüm uyumluluğunu 1.6 yapmayı unutmayınız..!

AlıntıKaynak: www.mybb.com.tr


Ek Dosyalar
.zip   24_saat_içinde_çevrimiçi_olanlar.zip (Dosya Boyutu: 3.16 KB / İndirme Sayısı: 1,216)
Cevapla
Bunu Beğenenler: asade , #Criss
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı funkyfb
 Tarih: 24-01-2012, Saat:12:46
#2
bende yatay değilde dikey oluyo bu onu nasıl düzeltirim ?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı jojuKral
 Tarih: 28-01-2012, Saat:15:37
#3
(24-01-2012, Saat:12:46)funkyfb Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bende yatay değilde dikey oluyo bu onu nasıl düzeltirim ?

bende de ole oluyo
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı tolga
 Tarih: 12-05-2012, Saat:15:16
#4
forumun kimler çevrimiçi bölümündeki son 15 dk ibaresi hangi şablonda siliniyor arkadaşlar bilen varmı yani orda kaç dakka kısmı gösterilmeyecek sadece şu an forumumuzda olan kısımları gösterilecek

Son 15 Dakika İçinde Toplam: 21 Kullanıcı Aktif Oldu. Şu an Forumumuzda: [6 Kayıtlı, 0 Gizli ve 14 Ziyaretçi] Bulunmaktadır.

kırmızı yeri silmek istiyorum
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Shiniori
 Tarih: 13-05-2012, Saat:00:38
#5
çok güzel oldu teşekkür ederim sağolasın Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı tolga
 Tarih: 18-05-2012, Saat:14:27
#6
(12-05-2012, Saat:15:16)tolga Adlı Kullanıcıdan Alıntı: forumun kimler çevrimiçi bölümündeki son 15 dk ibaresi hangi şablonda siliniyor arkadaşlar bilen varmı yani orda kaç dakka kısmı gösterilmeyecek sadece şu an forumumuzda olan kısımları gösterilecek

Son 15 Dakika İçinde Toplam: 21 Kullanıcı Aktif Oldu. Şu an Forumumuzda: [6 Kayıtlı, 0 Gizli ve 14 Ziyaretçi] Bulunmaktadır.

kırmızı yeri silmek istiyorum

halen bulamadım Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı MAHMUT_NADİM
 Tarih: 18-05-2012, Saat:19:07
#7
çok Teşekkür ederim Hocam
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli TheLegend
 Tarih: 27-05-2012, Saat:21:39
#8
Çok teşekkürler Süper
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Mybb Kimler Çevrimiçi Sahte Yapma SkullzDe 4 1,375 17-06-2014, Saat:12:33
Son Yorum: SkullzDe
Araç - Bakım [MCTR - 1.6] Kimler Çevrimiçi'nde Bot Sayısını Göstermek - [Manuel Kod] xpserkan 4 1,128 15-06-2014, Saat:22:47
Son Yorum: ozanakkaya
  [MD - 1.6] Kimler Çevrimiçi'nde Botları Saydırmak ArseniC 4 1,467 08-06-2014, Saat:02:35
Son Yorum: ozanakkaya
  Ziyaretçiler için Uyarı Kutusu Eklentisi - Guest Warn Smyrna35 2 1,126 21-06-2013, Saat:01:36
Son Yorum: Smyrna35
  Süper Bir Giriş İndex'i Psd Dahil webbi 12 5,100 26-04-2013, Saat:11:27
Son Yorum: baturxx4



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi