(29-10-2013, Saat:00:39)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bence kötü olmuş. Renkler çok uyumsuz ve font iyi gitmemiş ayrıca bir kaç mascot veya ikon kullanılması şıklık katabilir.
Teşekkür ederim kardeşim ama yapma amacımızda temamızın uyumluluğunuda ortaya katmak istedik
Yoksa maskotumuz var tabi ama tema ile arasındaki bağı bozmak istemedik ayrıca sitede çok hoş durdu yinede teşekkür ederim..

