MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
AlperKarasu avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ?


Sponsor Reklam

Çevrimdışı AlperKarasu
 Tarih: 29-10-2013, Saat:00:43
#3
(29-10-2013, Saat:00:39)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bence kötü olmuş. Renkler çok uyumsuz ve font iyi gitmemiş ayrıca bir kaç mascot veya ikon kullanılması şıklık katabilir. Gülümseme

Teşekkür ederim kardeşim ama yapma amacımızda temamızın uyumluluğunuda ortaya katmak istedik Gülümseme Yoksa maskotumuz var tabi ama tema ile arasındaki bağı bozmak istemedik ayrıca sitede çok hoş durdu yinede teşekkür ederim.. Süper
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Bu Konudaki Yorumlar
Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - Yazar: AlperKarasu - 29-10-2013, Saat:00:37
Cvp: Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - Yazar: Screwy - 29-10-2013, Saat:00:39
Cvp: Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - Yazar: AlperKarasu - 29-10-2013, Saat:00:43
Cvp: Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - Yazar: Warsofdays - 29-10-2013, Saat:04:14
Cvp: Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - Yazar: furk2121 - 29-10-2013, Saat:08:13
Cvp: Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - Yazar: Xray - 29-10-2013, Saat:11:04
Cvp: Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - Yazar: AlperKarasu - 29-10-2013, Saat:12:36
Cvp: Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - Yazar: Bilgins - 24-01-2014, Saat:12:57
Cvp: Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - Yazar: Xray - 29-10-2013, Saat:12:49
Cvp: Yeni Kurumsal Logom Sizce Nasıl ? - Yazar: JaDe - 29-10-2013, Saat:14:07

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ilk logom Tureg 2 3,016 09-02-2016, Saat:21:02
Son Yorum: Tureg
  Kendim İçin Logo Çalışmam Sizce Nasıl ? oOJokerOo 4 4,074 15-03-2014, Saat:00:51
Son Yorum: Yondaime
  MybbDepo'su İçin Logo Çalışmam Sizce Nasıl ? oOJokerOo 4 3,122 16-02-2014, Saat:15:16
Son Yorum: ahmetaltnz7
  İlk Logom ResinqSun 4 3,262 22-10-2013, Saat:11:42
Son Yorum: Saint
  Yeni Logo ByBrown 4 3,050 15-11-2012, Saat:14:01
Son Yorum: ByBrown



Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi

istanbul escort - beşiktaş escort - şişli escort - ataköy escort - ataköy escort - taksim escort - escort mecidiyeköy - çapa escort - topkapı escort

escort - sex hikaye - altyazılı porno - türk ifşa - türk porno - escort bayan