(11-01-2015, Saat:01:13)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başkasının yaptığı temayı ,ben yaptım diye göstermek gelenek olsa gerek
Bkz:
http://mybbdepo.com/tranquil-temasi-konusu.html
Tranquil Temasıdır.
Konu rapor edilmiştir ve ilk konusu (ç)alıntı tema olan arkadaşın verdiği linkten dosya indirip, sitelerine eklememeleri önemle rica olunur.
İyi forumlar.
(11-01-2015, Saat:01:49)yakupbey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ARKADAS BEN TEMAYI EDITLEDIM.Tranqil Temasini FULL herseyini editledim.
@Yakup ; Aslında anlayan anlıyorda sen anlamıyorsun, @Machine (Hüseyin) Abi'nin orda demek istediği, hem edit diyorsun hemde konu bilgilerine bak :
Tema ismi: Yakup YLDZ Theme V1
Tema Yapımcısı: Yakup YILDIZ
Başlık haricinde hiç bir yerde Tranquila yazmıyor, o konu bilgileri şöyle olsaydı burda kimse sana bir şey demezdi
Tema İsmi: Tranquila Edit
Temayı Düzenleyen : Yakup YILDIZ
Gibi, umarım sen anlamışsındır şimdi bizi



Tranqil Temasini FULL herseyini editledim.