(08-07-2014, Saat:00:31)depresif Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam rankların bazıları yanlış olarak sıralanmış.
Süper Moderator Sorumludan Moderatorden yüksektir düzeltilmeli.
Bu arada tek bir font güzel , + güzel bir renk seçimi olabilirdi.
Teşekkürler.
Hocam sizde onamı taktınız
Zaten sıralı dizmemiş belli.Not : birde şu kayıt olma şablonunu paylasırsanız sevinirim.
