(03-07-2013, Saat:23:03)enes12 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tasarım güzel, ama (bence) renkler şu şekilde olsaydı; Admin=Kırmızı, Süper Moderatör=Mavi, Moderatör=Yeşil, Grafiker=Mor veya Açık Pembe, Yeni Üye ve Yasaklı zaten iyi.Eline sağlık.
PSD dosyasını verdim herkes istedigi gibi yapar artık
teşekkürler yorum için


