Ücretsiz Üye Ol kısmını küçültürseniz panelde küçülecek ve daha düzenli gözükecektir. Tema Gayet Uyumlu Olmuş, Hatta Bana Fikir Bile Verdi. Logo Sıkıntınız var Sanırım. Biraz Daha Teknolojiyle Alakalı Bir Logo Olsa İyi Olurmuş.
Daha İyi Olması İçin Kendinizi Rakip Olarak Gördüğünüz Forumları İnceleyin. Onlarda Olmayanları ekleyin ki Üyeler sizi seçsin.
Daha İyi Olması İçin Kendinizi Rakip Olarak Gördüğünüz Forumları İnceleyin. Onlarda Olmayanları ekleyin ki Üyeler sizi seçsin.

