(21-06-2014, Saat:21:20)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dostum gayeti iyi, kötü bir yer yok fakat küçük bir önerim olacak. İndexten tasarıma kadar başka bir foruma özenmişsin. Bence bu çok iyi bir şey değil zira gelecek olan ziyaretçiler orjinallik ararlar diye düşünüyorum. Başka forumların klonu şeklinde devam edersen kendi kuyunu kazarsın. Ayrıca sohbet alanına changuodyu sohbet eklentisi daha hoş duracaktır. Bir de son olarak, özel mesajda da söylediğim gibi olabildiğince backlink almalısın (özellikle pr yüksek sitelerden) bu şekilde Google sizi daha fazla indexleyecektir, sıralamada yükselme şansınız artar.
İndexi kaldırayım o zaman , teşekkürler
