(18-05-2014, Saat:00:24)Mmuratte Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gelişmelisiniz.Neden?
1.Font olmamış.(Harabara fontu,Bebas buneu yanlış hatırlamıyorsam isimleri bunlar bu fontları kullanabilirsin.)
2.Eğer Kalıbı dikdörtgen şeklinde yapmışsınız eğer böyle yapıcaksanız doldurmaya çalışın ya biraz ovalleştirin yada kenarlarından içeri doğru siyahlaştırırsan daha iyi görünür.
3.Çok uzun olmuş biraz kısaltırsan daha iyi gözükür.
4.O sağ üst kenarındaki açık yeşil üçgenin bir mantığını anlayamadım ikonun altına koyup daha güzelleştirebilirsin.
Bunları denedikten sonra tekrar dene azimli birisin HADI KOLAY GELSIN.EMEĞİNE SAĞLIK.
bak kardeşim kendine yapılan en ufak olumsuz kelimede yorumları rapor edip sildiriyorsun ama kendin insanları eleştiriyorsan ben birşey diyemiyorum. aynen bundan daha az ve nazikce android rank setine yorumda bulundum yöneticilerimizde silmişler hemen raporla , kirleten birşey yoktu ancak ? 3kez ard arda yorumda yardım yorumunda bulundum ve destek alamadım ki buda garip geldi , bunun yanı sıra bu seti tamamen kendisi yapmamış arkadaş netten bulduğu tek psdyi editleyip set yapmış o kadar.Eleştirilecek kişi asıl yapımcısıdır. İYİ FORUMLAR.

