Gelişmelisiniz.Neden?
1.Font olmamış.(Harabara fontu,Bebas buneu yanlış hatırlamıyorsam isimleri bunlar bu fontları kullanabilirsin.)
2.Eğer Kalıbı dikdörtgen şeklinde yapmışsınız eğer böyle yapıcaksanız doldurmaya çalışın ya biraz ovalleştirin yada kenarlarından içeri doğru siyahlaştırırsan daha iyi görünür.
3.Çok uzun olmuş biraz kısaltırsan daha iyi gözükür.
4.O sağ üst kenarındaki açık yeşil üçgenin bir mantığını anlayamadım ikonun altına koyup daha güzelleştirebilirsin.
Bunları denedikten sonra tekrar dene azimli birisin HADI KOLAY GELSIN.EMEĞİNE SAĞLIK.
1.Font olmamış.(Harabara fontu,Bebas buneu yanlış hatırlamıyorsam isimleri bunlar bu fontları kullanabilirsin.)
2.Eğer Kalıbı dikdörtgen şeklinde yapmışsınız eğer böyle yapıcaksanız doldurmaya çalışın ya biraz ovalleştirin yada kenarlarından içeri doğru siyahlaştırırsan daha iyi görünür.
3.Çok uzun olmuş biraz kısaltırsan daha iyi gözükür.
4.O sağ üst kenarındaki açık yeşil üçgenin bir mantığını anlayamadım ikonun altına koyup daha güzelleştirebilirsin.
Bunları denedikten sonra tekrar dene azimli birisin HADI KOLAY GELSIN.EMEĞİNE SAĞLIK.

