postbit_classic şablonunda rep butonundan sonra kodu koyacaksın ortalamak istersen de şu kodu kullan;
--------
Yedek almayı unutmayın ne olur ne olmaz. Olmazsa showthread'ı da deneyebilirsiniz. Kolay gelsin.
Kod:
<!-- AddThis Button BEGIN -->
<div style="float: center; vertical-align: middle;"><div class="addthis_toolbox addthis_default_style addthis_32x32_style">
<a class="addthis_button_preferred_1"></a>
<a class="addthis_button_preferred_2"></a>
<a class="addthis_button_preferred_3"></a>
<a class="addthis_button_preferred_4"></a>
<a class="addthis_button_compact"></a>
<a class="addthis_counter addthis_bubble_style"></a>
</div></div>
<script type="text/javascript">var addthis_config = {"data_track_addressbar":true};</script>
<script type="text/javascript" src="//s7.addthis.com/js/300/addthis_widget.js#pubid=ra-517267d3578f9d5f"></script>
<!-- AddThis Button END -->--------
Yedek almayı unutmayın ne olur ne olmaz. Olmazsa showthread'ı da deneyebilirsiniz. Kolay gelsin.

