Onu akıl edemedim
Yarın sorarım. Bu arada 1.6 halindeyken yüklü olan temam, pro pakedinde yine aynen yükledim. herşey iyi yüklendi oldu ama butonlar [X] şeklinde görünüyor. Yani hata veriyor. Ne yapmalıyım?
Yarın sorarım. Bu arada 1.6 halindeyken yüklü olan temam, pro pakedinde yine aynen yükledim. herşey iyi yüklendi oldu ama butonlar [X] şeklinde görünüyor. Yani hata veriyor. Ne yapmalıyım?

