1- mybb.com indirdiğiniz paketi silin bu paketi yükleyin http://mybbdepo.com/mybb-1608-pro-v6-sif...onusu.html
2-Bazı arkadaşlar postbiti dikey yapmak istiyor bazılarıda dikey yaptığı postbiti tekrar yataya çevirmek istiyor. Ancak kodlarla uğraşıyorlar. Şimdi ufak sql kodlarıyla bunu tüm üyelerde aktif edeceğiz ve postbit istediğiniz gibi gözükecek.
Postbiti Yatay Yapmak için ;
Kod:
Postbiti Yatay Yapmak için ;
Kod:
Kodların Kullanımı :
Yukarıdaki kodu kopyaladıktan sonra sitenizin phpMyAdmin'ine giriş yapın. Sağ bölümden forumunuzun veritabanını seçin ve yukarıdaki sekmelerden sql'a gelin. Boş alana kodu yazın ve git'e tıklayın.
3-temalar şablonlar > Şablonlar> kullandığınız tema> header
4- x derken samırım resimler resimleri fttp ye atın
5- indirdiğiniz pakette tema olcak onu yükleyin forumdaki tema olu-r
6 -
burdaki siteden renkinizi şeçip kodu alabilirsiniz.
2-Bazı arkadaşlar postbiti dikey yapmak istiyor bazılarıda dikey yaptığı postbiti tekrar yataya çevirmek istiyor. Ancak kodlarla uğraşıyorlar. Şimdi ufak sql kodlarıyla bunu tüm üyelerde aktif edeceğiz ve postbit istediğiniz gibi gözükecek.
Postbiti Yatay Yapmak için ;
Kod:
Kod:
UPDATE `mybb_users` SET classicpostbit='0'Kod:
Kod:
UPDATE `mybb_users` SET classicpostbit='1'Kodların Kullanımı :
Yukarıdaki kodu kopyaladıktan sonra sitenizin phpMyAdmin'ine giriş yapın. Sağ bölümden forumunuzun veritabanını seçin ve yukarıdaki sekmelerden sql'a gelin. Boş alana kodu yazın ve git'e tıklayın.
3-temalar şablonlar > Şablonlar> kullandığınız tema> header
4- x derken samırım resimler resimleri fttp ye atın
5- indirdiğiniz pakette tema olcak onu yükleyin forumdaki tema olu-r
6 -
Kod:
http://www.abecem.net/web/renk.html
