(13-05-2013, Saat:18:31)Takipcİ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: tek çağıran sen değilsin bazı torpille gelenler var adam 2 saat girmiş en son ziyaret 3 hafta önce böyle biri yönetici olursa ne bekliyorsun
konularda biz ustalaştık artık biz cevap veriyoruz ya bir yönetici suratımıza bakmıyor msj atıyoruz dönmüyor
ya ne yapalım arda arda 20 konu açıp aynı şeyi belirtip uyarımı alalım ama bununda yararı olmuyor ne fayda mctr diye bir site var en son 2 yıl önce açıktı
ha özel sorunlar olur sağlık sorunları olur bütün herkes mi hasta birine devred baksın bu kadarda boşlanmaz insan ama bunu bilin artık yeter
mctr destek diye burayı gösteriyor yöneticilerden yardım almak nerdeyse imkansız artık
Ben yardımdan ve destekten şikayetçi değilim çünkü bu güne kadar yazdığım sorunlar, sağolsunlar gerek yöneticiler gerekse üyeler tarafından en kısa sürede cevaplandı.
Ben MyBB yazılımı ile alakasız konulardan rahatsız olduğumu dile getirdim. Burası ne öyle genel sohbetlerin edileceği bir genel forum, ne de video ya da müziklerin paylaşılacağı bir video platformu. Burası MyBB yazılımı ile ilgili paylaşımların yapıldığı ve oluşan sorunlara çözüm arandığı bunun yanında MyBB ile ilgili sohbet ve tartışmaların yapıldığı bir yardım forumudur.(Benim şahsi kanaatimce.)

