(01-03-2013, Saat:21:47)Walkvery Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(01-03-2013, Saat:21:42)devmybb Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(01-03-2013, Saat:19:25)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ayarlıyorum arkadaşlar, boyutları sabitleyeceğim, sonra yayınlayacağım ve nasıl yapıldığını görmüş olacaksınız inş. tek kod ile değil emin olun..Bana göre en ideal boyut width="35px" height="35px" olmalı daha büyük olursa sayfa kaba görünebilir. Tıpkı benim forumda 35px olduğu gibi daha güzel görünüyor.
Kodlar nerede göremedim
Konuya yazılan mesajları okumadınız sanırım hocam, hazırlıyorum demiştim.

