(30-01-2013, Saat:16:18)LeBeta™ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tmm Yaptım da Oldu Da Buton sadece Link Olarak Gözüküyo Bide Teşekkür verince Linkin İsmi Değişmiyo Ama Bida Basınca Teşeşkür Siliniyo Yani "Screwy" arkadaşımıza olan banada oldu
bende de aynısı var http://mybbdepo.com/pro-v7-1-color-picke...0#pid38780 burda da yazdım kendi konumda ama şuan için cevap veren olmadı bende üstünde durmadım fazla başka bir yerde değişiklik yapmak gerek sanırım ama o sayfayı bilmediğimden değiştirmekle uğraşmadım şuan tema tasarımım bitsin sonra düzeltirim dedim

