Aynı konuyu 2 defa açmayın lütfen..
Çözüm için => Temanızın postbit.css kalıbını açınız.
width: 710px; değeri ile oynama yaparak , kendinize göre ayarlayın.
Sorununuz devam ederse eğer şuradan devam ediniz..
http://mybbdepo.com/pro-v5-postbit-resim...onusu.html
Çözüm için => Temanızın postbit.css kalıbını açınız.
Kod:
.box-mesaj {
float: left;
margin-top: 4px;
margin-left: 4px;
background: #eaeaea;
width: 710px;
border: 1px solid #959595;
margin-bottom: 10px;
-moz-border-radius: 7px;
-webkit-border-radius: 7px;
border-radius: 7px;
}width: 710px; değeri ile oynama yaparak , kendinize göre ayarlayın.
Sorununuz devam ederse eğer şuradan devam ediniz..
http://mybbdepo.com/pro-v5-postbit-resim...onusu.html
Konu Kilit

