2. Problem: Logo büyüyünce menü ile karışıyorsa sıpmıyor demektir. Bunun çözümü olacağını sanmıyorum. Aklıma gelen bir kaç şey var onları söyliyim. Logo ile menüyü bir tabloda birleştirirsin tablonun ayarını % ile değerlendirirsin sonra büyütürsün logoyu o ona göre eşitler diye düşünüyorum kesin çözüm diyemem.
3. Problem: Eklentiler var. Biraz araştırman lazım.
4. Problem: Avatar seçimlerinde No-Avatar seçeneğini düzenlemen gerek. ftp'den images klasörüne no-avatar isimli bir avatar resmi at no-avatar seçeneğinide o resme yönlendir hallolsun
Diğerlerine yanıt veremedim kusura bakma ayrıca site adını yanlış vermişsin galiba muhenhit olarak düzeltirsen daha iyi olu
3. Problem: Eklentiler var. Biraz araştırman lazım.
4. Problem: Avatar seçimlerinde No-Avatar seçeneğini düzenlemen gerek. ftp'den images klasörüne no-avatar isimli bir avatar resmi at no-avatar seçeneğinide o resme yönlendir hallolsun

Diğerlerine yanıt veremedim kusura bakma ayrıca site adını yanlış vermişsin galiba muhenhit olarak düzeltirsen daha iyi olu

