Arkadaşım üh artık diyorum ya. Bu konunun MyBB 1.6 Tema Deposu bölümünde ne işi var gerçekten gerçekten gerçekten hiç çözemedim. Abi burası adı üstünde tema deposu. Yani burda tema olur, temalar paylaşılır. Konuyu soru ve sorunlar bölümüne taşıyorum.
Ayrıca resimlerle anlatıcam demişsin ama hiç bir şey anlatmamışsın sadece iki tane resim koymuşsun biraz daha açık anlatırmısın. Nereleri düzeltmek istiyorsun komple o şekilde olmasını istiyorsan temayı değiştirmelisin. Bizim şuan kulandığımız tema prov5 temasıdır. pro paket olmadan çalışmaz.
Ayrıca resimlerle anlatıcam demişsin ama hiç bir şey anlatmamışsın sadece iki tane resim koymuşsun biraz daha açık anlatırmısın. Nereleri düzeltmek istiyorsun komple o şekilde olmasını istiyorsan temayı değiştirmelisin. Bizim şuan kulandığımız tema prov5 temasıdır. pro paket olmadan çalışmaz.

