(27-05-2016, Saat:21:36)seh-suvar Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(26-05-2016, Saat:12:14)FTasarim Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Selamun Aleyküm, Ben Kv-pusu.in Admini Furkan , Öncelikle Mybb Hakeret Diye Konu Açan Neyduğu Belirsiz Şahıslar , Bu Konuyu Sadece sizin Forum İçin Söyledim Tüm MyBB Konunun Dışındadır Bu Yüzden O Diğer Üstüne alınan arkadaşlarımdanda özür dilerim Bu Şahıslar Yaklaşık 1 Sene Önce Meydana Çıkmış Olup , Benim Forumumda Bişeyler Öğrenip Daha Sonra Forum Açarak , Ve Tekrarında Bizim http://www.kurtlarvadisi-pusu.in Adresine DDos Dediğimiz Saldırıyı Atarak Siteyi Bloke Etmişlerdir . Bu Şeref Yoksunluğundan Kaynaklanmaktadır . 2. Bir Konuda Bazı Arkdaşlarda Null Falan Demiş Sistem İçin Sitemiz Vbulletin Tarafından Süresiz Lisanslıdır , Bu Lisansta Yaklaşık 3 Seneliktir . Forumumuz Eskiden webarchive' den Kontrol Ederseniz Yaklaşık 12,000 Üyesi Olan Bir Sistemdi. 2008 Yılında Yaklaşık 20,000 Üyesi Vardı , Şuan Site 0 Baştan Kurulmuş Olup Yaklaşık 1 AYlıktır , Bu Şahıslarda Mahkeme Yoluyla Dava Edilecektir . Dahasında Eğer Bu Konu Yöneticiler Tarafından Silinmezse DAhasıda Gelecektir.arkadaslar bu furkan arkadasin yazdiklari hepsi yalandir napacaksin hem cok merak ediyorum yok mahkeme felan acilacaktir ac kardes korkanmi var senden ? bizmi senin forum sitenin kopyasini yaptik ? forumlarda fark var belli ediyor zaten 2008'de kv.in senmi kurdun hayir![]()
Saygılarımla.
Kurtlar Vadisi Forumusevgili mybb depo uyeleri bu furkan arkadasin bizim foruma nefreti 1 forum sitesinin bir zamanlar bir azeri tarafindan kapatilmasi ve sucun bana atilmasi 2 forum sitesi kapandiktan sonra ben 1 ay sonra forum kurdum ama kurdugum forumun ismi kvpfanklup.tk 'di bakin .tk olan bir site google siralamasinda resmen 1 sayfada 2 veya 3 siradaydi hostum hostingerdi 48 limit ban yedikten sonra sitede buyudukce hosting kaldiramiyor biliyorsunuz http://www.kurtlarvadisiforum.org gectik ve ordan devam ettik ve tum furkan beyin forumdaki arkadas dedikleri benim forumda nerdeyse 1 ay calisti sadece 1 kisi haric tum arkadaslarini forumu actikdan sonra bundan 6 7 ay once cagirdi gelmediler biz kvp.orgde iyiz dediler furkan deli oldu nouldu forumu geri kapatti sonra 1 ay gecti simid yeniden acti forum sitesini simdi ise forumda kvp muzikleri paylasan bir arkadas var tum muziklerini bizim forumdan calip kv.inde ben yaptim diyip hit kazaniyor
furkan kardes mybb ezikleri dedigin forum mybb hem destek konusunda hemde yardim konusunda burda kvp.org biter baska forum gelir onlara bela olursun sen ama sevinme mybb sorunludur o sorunlari bitirim gosterecem sana kimin forum kopya daga iyi 2008de kurulu 20 bin uye felan gec bunlar eskide kaldi hani nerde o eski 20 bin uye yok elinden gelenin ardina koyma !
sayın kurtlar vadisi manyağı o forum işleri öyle senin bildiğin gibi değil yani senin gibi 11 yaşında bebe forum kurarsa aynı ip^den 500 tane üyelikte açar , çalıntı olmayan müziğe çalıntı der , ve her türlü senin gibi Böyle birşey yapamadımı babasına Şikayet eder gibi konu açar ağlama oğlum şimdi git sayın. annen sana donunu giydirsin öyle gel =
BİRDE ŞU FORUMUN ALTINDAKİ YAZIYI KALDIR BENCE KÖTÜ YOLA DÜŞMÜŞ MYBB FORUMUN :
YAAZIK GÜNAH
SON OLARAK TAKLİTLER ASLINI YÜCELTİR :=) ŞUAN KULLANDIKLARI TEMADA BİZİM ESKİ TEMANIN AYNISIDIR WEBARCHİWEDEN BAKILABİLİR SAYGILAR... İYİ GECELER BİZ BİDAHA BURAYA YAZMIYORUZ BİYERİNDEN ZORU OLANININ İÇİNDE PATLASIN


