Selamun Aleyküm, Ben Kv-pusu.in Admini Furkan , Öncelikle Mybb Hakeret Diye Konu Açan Neyduğu Belirsiz Şahıslar , Bu Konuyu Sadece sizin Forum İçin Söyledim Tüm MyBB Konunun Dışındadır Bu Yüzden O Diğer Üstüne alınan arkadaşlarımdanda özür dilerim Bu Şahıslar Yaklaşık 1 Sene Önce Meydana Çıkmış Olup , Benim Forumumda Bişeyler Öğrenip Daha Sonra Forum Açarak , Ve Tekrarında Bizim kurtlarvadisi-pusu.in Adresine DDos Dediğimiz Saldırıyı Atarak Siteyi Bloke Etmişlerdir . Bu Şeref Yoksunluğundan Kaynaklanmaktadır . 2. Bir Konuda Bazı Arkdaşlarda Null Falan Demiş Sistem İçin Sitemiz Vbulletin Tarafından Süresiz Lisanslıdır , Bu Lisansta Yaklaşık 3 Seneliktir . Forumumuz Eskiden webarchive' den Kontrol Ederseniz Yaklaşık 12,000 Üyesi Olan Bir Sistemdi. 2008 Yılında Yaklaşık 20,000 Üyesi Vardı , Şuan Site 0 Baştan Kurulmuş Olup Yaklaşık 1 AYlıktır , Bu Şahıslarda Mahkeme Yoluyla Dava Edilecektir . Dahasında Eğer Bu Konu Yöneticiler Tarafından Silinmezse DAhasıda Gelecektir.
Saygılarımla.
Kurtlar Vadisi Forumu
Saygılarımla.
Kurtlar Vadisi Forumu

