Ben kendimi bildim bileli bahsi geçen her iki forum hep kıyaslanır. Mutlaka kıyaslama yapan kitlelere göre biri diğerinden daha iyidir. Egolarımızı bir kenara bırakarak her iki forumunda işlevinin birbirine çok yakın olduğunu kabul edemedik. Muhtemelen uzun sürede kabul edemeyeceğiz;
Önemli olanın hangi sistemin amacımıza hizmet edip etmediğidir -ki diğer forum sisteminin yöneticileri bizim sistemimizin gelişimlerini hep yakından takip etmiş ve hatta dava konusu yapmıştır. Mevzuya bahis olan diğer forumu inceledim. Tertip ve düzenden ayrıcada konu dağılımından edindiğim sonuç yönetici kitlesinin hala görsel medya etkisinde kalmış senaryolara dayalı yaşamın gerçek olduğuna aldanmış bir takım topluluk olduğu yönündedir.
Bizler, yöneticiler olarak alt yapı sistemimizi belirlerken belirli kriterleri göz önünde bulundururuz. Artı ve eksilerini ele aldığımızda mantık dahilinde bir seçim yaparız. Diğer forum sisteminin gelişimi belirli normlara takılı kalmış ve neredeyse durmuştur. Bizim forum sistemimiz ise daima farklı düşünceler ile harmanlanarak gelişime açık hale getirilmiştir. Bir takım eklentilere oluşturarak sistemimize entegre etmiş olmamız diğer forum sistemini kopyalamış olduğumuzun ötesinde ne kadar esnek olduğumu göstermiştir;
Bugün bir çok diğer forum sistemi kullanıcısı illegal olarak hizmet sunmaktadır. Daha ücretini ödemeyerek ne olduğu ve kimler tarafından oluşturulduğu belli olmayan alt yapıları ile bizlere hava atmaları tabiri caizse caka satmaları gülünçtür. Bizler, bir çok eklentileri entegre ederken diğer forum lisansından daha fazla paraları cebimizden çıkartıyoruz. Sistemimizin ücretsiz lisansa sahip olması hem bizlerin hemde alt yapımızın basit olduğu anlamına gelmez. Daha küçümseme cümlelerinde bile Türkçe'den bir haber olan insanların eleştirileri dikkate alınacak unsurlar değildir.
Saygılarımla
VosvosGarage
Önemli olanın hangi sistemin amacımıza hizmet edip etmediğidir -ki diğer forum sisteminin yöneticileri bizim sistemimizin gelişimlerini hep yakından takip etmiş ve hatta dava konusu yapmıştır. Mevzuya bahis olan diğer forumu inceledim. Tertip ve düzenden ayrıcada konu dağılımından edindiğim sonuç yönetici kitlesinin hala görsel medya etkisinde kalmış senaryolara dayalı yaşamın gerçek olduğuna aldanmış bir takım topluluk olduğu yönündedir.
Bizler, yöneticiler olarak alt yapı sistemimizi belirlerken belirli kriterleri göz önünde bulundururuz. Artı ve eksilerini ele aldığımızda mantık dahilinde bir seçim yaparız. Diğer forum sisteminin gelişimi belirli normlara takılı kalmış ve neredeyse durmuştur. Bizim forum sistemimiz ise daima farklı düşünceler ile harmanlanarak gelişime açık hale getirilmiştir. Bir takım eklentilere oluşturarak sistemimize entegre etmiş olmamız diğer forum sistemini kopyalamış olduğumuzun ötesinde ne kadar esnek olduğumu göstermiştir;
Bugün bir çok diğer forum sistemi kullanıcısı illegal olarak hizmet sunmaktadır. Daha ücretini ödemeyerek ne olduğu ve kimler tarafından oluşturulduğu belli olmayan alt yapıları ile bizlere hava atmaları tabiri caizse caka satmaları gülünçtür. Bizler, bir çok eklentileri entegre ederken diğer forum lisansından daha fazla paraları cebimizden çıkartıyoruz. Sistemimizin ücretsiz lisansa sahip olması hem bizlerin hemde alt yapımızın basit olduğu anlamına gelmez. Daha küçümseme cümlelerinde bile Türkçe'den bir haber olan insanların eleştirileri dikkate alınacak unsurlar değildir.
Saygılarımla
VosvosGarage

